Najwyżej oceniony został Bank of America, na drugim miejscu – JP Morgan Chase i na trzecim – Washington Mutual. W kategorii przeciwdziałania przestępstwom związanym z kradzieżą danych osobowych zwyciężył Marshall & Ilsley Bank, JP Morgan Chase otrzymał pierwszą nagrodę w kategorii wykrywanie przestępstw, Washington Mutual natomiast został najlepiej oceniony jeśli chodzi o działania podejmowane po dokonaniu przestępstwa. W raporcie podkreślono również działania Citigroup mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa danych personalnych klientów, a dokładniej jasno zapisane zasady stosowane przy korespondencji elektronicznej pozwalające klientom na obronę przed phishingiem. Z raportu Javelin Strategy & Research wynika, że obecnie instytucje finansowe przywiązują dużo większą wagę do kwestii bezpieczeństwa niż jeszcze kilka lat temu. Ich działania skoncentrowane są w głównej mierze na rozwiązywaniu problemów po dokonaniu przestępstwa, dużo większą uwagę powinny zaś poświęcić działaniom prewencyjnym polegającym m.in. na zaangażowaniu samych klientów w walkę z przestępstwami komputerowymi.
Sprawdź także:
17.03.2025 (19:40)
Goldman Sachs Alternatives uruchomił nową strategię private credit
Goldman Sachs Alternatives ogłosił uruchomienie nowej strategii private credit, skoncentrowanej na dostarczaniu …
17.03.2025 (19:37)
Uniqa rusza z nową edycją Akceleratora Wiedzy Brokera
Akcelerator Wiedzy Brokera to program szkoleniowy UNIQA, w którym udział może wziąć każdy broker …
17.03.2025 (15:28)
Axi weźmie udział w Invest Cuffs 2025 w Polsce
Broker FX i CFD Axi ogłosił swój udział w tegorocznych targach Invest Cuffs w Krakowie, w Polsce, które odbędą się …
17.03.2025 (15:26)
SGB-Bank nominowany do Mobile Trends Awards 2024 za wdrożenie klasyfikatora transakcji
Aplikacja SGB Mobile, tworzona we współpracy z Ailleron, po raz czwarty została nominowana w prestiżowym konkursie …
17.03.2025 (15:20)
Warta powraca z kolejną kampanią reklamową
Spoty emitowane w telewizji i Internecie promują ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC. Po sukcesie poprzednich reklam, …
17.03.2025 (11:25)
Fundacja BNP Paribas podsumowała 2024 rok
Projekty społeczne i edukacyjne, 23 643 godziny przeznaczonych na wolontariat, oraz setki tysięcy złotych …