Mówi się, że z rachunku jednego z klientów zniknęło aż 49 000 euro. Straty pozostałych ofiar przestępstwa kształtują się na poziomie od 5 000 euro do 16 900 euro. Decyzja o wypłaceniu odszkodowania (pomimo przyjętej w banku zasady, że bank nie ponosi kosztów strat poniesionych przez klientów w wyniku phishing-u) może stać się bodźcem dla przestępców, tym bardziej że bank nie dokonał zmian w systemie bezpieczeństwa.
Sprawdź także:
31.03.2025 (17:04)
Inflacja nie daje o sobie zapomnieć – Wielkanoc będzie rekordowo droga [komentarz]
Inflacja w Polsce ustabilizowała się w marcu na poziomie 4,9 proc. rok do roku – wynika z opublikowanego właśnie …
31.03.2025 (17:03)
Czy wreszcie kredyty będą tańsze? Prognozy dają nadzieję na obniżki [komentarz]
Po miesiącach bezruchu, oczy całego rynku finansowego zwracają się w stronę Rady Polityki Pieniężnej z pytaniem: …
31.03.2025 (17:00)
Mocne otwarcie zagranicznego oddziału korporacyjnego PKO Banku Polskiego w Rumunii
Korporacyjny oddział PKO Banku Polskiego w Rumunii podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Distributie Energie …
31.03.2025 (16:59)
Prywatne ubezpieczenia zdrowotne coraz popularniejsze – wyniki za 2024 r.
W 2024 roku o 35,3 proc. – do 2,3 mld zł – wzrosła suma składek, jakie Polacy wydają na ubezpieczenia zdrowotne. …
31.03.2025 (16:57)
Szymon Szymański stanął na czele działu globalnego marketingu w XTB
XTB kontunuuje wzmacnianie struktur marketingu. Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB, obejmuje zarządzanie …
31.03.2025 (16:56)
PayPo przedłużyło współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na 2025 rok
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej (PZPS) na kolejny rok. PayPo ponownie zostaje …