Mówi się, że z rachunku jednego z klientów zniknęło aż 49 000 euro. Straty pozostałych ofiar przestępstwa kształtują się na poziomie od 5 000 euro do 16 900 euro. Decyzja o wypłaceniu odszkodowania (pomimo przyjętej w banku zasady, że bank nie ponosi kosztów strat poniesionych przez klientów w wyniku phishing-u) może stać się bodźcem dla przestępców, tym bardziej że bank nie dokonał zmian w systemie bezpieczeństwa.
Sprawdź także:
17.09.2024 (12:06)
– informacja prasowa
Nayax nawiązuje współpracę z Adyen w celu zautomatyzowania płatności samoobsługowych w stacjach ładowania elektryków
Obie firmy wprowadzą także pierwsze na świecie globalne rozwiązanie w zakresie usług płatniczych omnichannel dla …
17.09.2024 (12:04)
– informacja prasowa
Link4 uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie
LINK4 uruchomił szybką ścieżkę obsługi dla osób poszkodowanych przez powodzie i podtopienia na południu Polski. …
17.09.2024 (12:03)
– informacja prasowa
Rosną zyski aptekarzy. Jaka polisa pomaga chronić ich finanse?
Błędy farmaceutów i szkody w aptece mogą mieć poważne konsekwencje – zarówno dla zdrowia klientów, jak i majątku …
17.09.2024 (12:01)
– informacja prasowa
EFL zwiększa udziały rynkowe
EFL w pierwszym półroczu 2024 roku sfinansował aktywa o rekordowej wartości 5,2 mld zł, co oznacza prawie ponad 20% …
17.09.2024 (12:00)
– informacja prasowa
KredoBank podpisał umowę z EBOR dotyczącą 100 mln euro
11 września 2024 roku należący do grupy kapitałowej PKO Banku Polskiego ukraiński KredoBank podpisał z Europejskim …
17.09.2024 (07:11)
– informacja prasowa
Revolut Bank skonsoliduje kredyty z polskich banków. Nowy produkt dostępny dla klientów w Polsce
Revolut, globalna aplikacja finansowa, z której korzysta ponad 45 milionów klientów na świecie i europejski …