Bank Pekao S.A. w tegorocznej edycji największego programu jakościowego w Polsce otrzymał wyróżnienie Złote Godło Quality International za nową dokumentację dla klientów firmowych. Bank wprowadził istotne zmiany w procesach i procedurach produktów oraz usług kierowanych do klientów firmowych. Ujednolicił również ich dokumentację.
Zmiany objęły większość dostępnej oferty bankowości transakcyjnej i skarbowej, w tym umowę podstawową. Na bazie tej umowy otwierany jest rachunek dla firm z podstawowymi produktami i możliwością uruchomienia przez system PekaoBiznes24 usług dodatkowych, jak np. karty płatnicze, zarządzanie należnościami, usługi powiernicze i produkty skarbowe.
– Klienci są dla nas w centrum uwagi i z myślą o nich wprowadziliśmy zmiany. Wiemy, że czas to pieniądz, dlatego udostępniamy prostą i wygodną w obsłudze dokumentację oraz szybkie procesy włączania zdalnie kolejnych produktów. Dzięki cyfryzacji, zmniejszamy zużycie papieru i rozszerzamy katalog czynności, które klient może wykonać samodzielnie poprzez bankowość elektroniczną PekaoBiznes24. Otrzymane wyróżnienie potwierdza, że nasze działania zostały docenione przez ekspertów – komentuje Katarzyna Walendziak, dyrektor Biura Rozwoju Produktów Transakcyjnych Banku Pekao.
Zmniejszenie objętości dokumentacji i skrócenie procesów to realne korzyści dla banku i klientów. Kapituła programu doceniła zaangażowanie banku w doskonalenie procedur zarządzania jakością, a także realizowanie skutecznej polityki jakości w usługach dla klientów firmowych. Najwyższa Jakość QI to największy program projakościowy w Polsce organizowany pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Katedry Zarządzania Procesowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Polskiego Komitetu Normalizacyjnego.
Źródło: Bank Pekao.