29 sierpnia br. Bank Pekao S.A. oficjalnie otworzył nową placówkę, której format łączy nowoczesność oraz innowacyjne rozwiązania. Zwiększają one funkcjonalność oddziału i wygodę korzystania z placówki zarówno dla klientów jak i pracowników.
Nowa placówka znajduje się w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 89 w ścisłym centrum miasta. Jest doskonale skomunikowana – łatwo do niej dotrzeć transportem miejskim. Obsługuje klientów detalicznych, premium i firmowych.
Nowy oddział wyróżnia się zastosowanymi nowoczesnymi rozwiązaniami zgodnymi z najnowszymi trendami oraz ciekawym designem. Placówkę wypełniają liczne przeszklenia, które nadają wnętrzu przejrzystości. Istotnym elementem konceptu placówki jest naturalność. Materiały wykorzystane przy jej aranżacji pochodzą z recyklingu. Żywa zieleń i ozdobne panele, które prezentują polskie zioła i kwiaty doskonale wpisują się w tę koncepcję. Całości przyświeca idea odpowiedzialności środowiskowej.
– Stale rozwijamy naszą dystrybucję, w tym model oddziału banku. Zależy nam, żeby klienci mieli dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań, a także żeby czuli się u nas komfortowo. Komfort oznacza dyskretne miejsce obsługi bankowych spraw, przyjazny wystrój wnętrza, wygodne miejsce oczekiwania, dostęp do bankowych rozwiązań cyfrowych również w oddziale. Mamy nadzieję, że nowy format placówek jest odpowiedzią na te potrzeby. – Wojciech Werochowski, wiceprezes Banku Pekao SA, nadzorujący Pion Bankowości Detalicznej.
Autorem nowego konceptu placówek detalicznych Banku Pekao SA jest pracownia architektoniczna Schwitzke Górski. Od innych placówek różni go nie tylko nowoczesny design, ale przede wszystkim innowacyjne rozwiązania.
W nowo otwartej placówce klienci znajdą:
- strefę aktywności pozabankowej, która stwarza możliwość organizowania wydarzeń po godzinach otwarcia placówki, np.: szkoleń, spotkań, wystaw,
- strefę oczekiwania, w której klienci w dogodny sposób na tabletach mogą zapoznać się z aktualną ofertą banku,
- strefę self-service, w której można skorzystać z bankowości internetowej Pekao24,
- stanowisko „light,” przy którym pracownicy banku w miłej atmosferze mogą rozmawiać z klientami,
- infokiosk z 2 bankomatami, które są dostępne 24h,
- kącik dla dzieci.
Źródło: Bank Pekao