PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank Pekao SABank Pekao SA zaprezentował nowe logo
Bank Pekao SA

Bank Pekao SA

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce i wiodącym bankiem korporacyjnym w kraju.

Bank Pekao SA zaprezentował nowe logo

Bank Pekao SA 04.06.2012 (19:05)
Bank Pekao SA

Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń specjalnych, związanych z UEFA EURO 2012. W okresie, gdy uwaga całej Europy będzie skupiona właśnie na Polsce, Pekao zaprezentuje milionom Europejczyków swoją markę korporacyjną i nowe logo.

Bank Pekao od samego początku procesu przygotowań do UEFA EURO 2012, odgrywa w nim wiodącą rolę. Tym, co odróżnia Pekao od innych sponsorów Turnieju, jest kompleksowe podejście do tego niespotykanego w historii Polski wydarzenia.

– Jesteśmy dumni z bycia Oficjalnym Bankiem Mistrzostw Europy. Na fali Euro 2012 otwieramy nowy rozdział naszej historii w nowych, biało-czerwonych barwach – powiedział Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao. – W tych nowych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania.


Bank Pekao przygotował szereg inicjatyw dla klientów detalicznych, które mają na celu przybliżyć im piłkarskie Mistrzostw Europy. Dla 2012 klientów – zarówno detalicznych, jak również małych i średnich przedsiębiorców – Mistrzostwa będą na wyciągnięcie ręki, dzięki wylosowaniu biletów na mecze w Wielkiej Loterii Pekao. Szczęśliwcy zostali wybrani spośród ok. 200 tysięcy klientów zarejestrowanych w loterii i ponad 1,3 miliona losów wydanych. Do kolejnych 4024 klientów los uśmiechnął się na tyle, że wygrali oficjalne piłki meczowe lub specjalne karty prepaidowe wydane na UEFA EURO 2012.  

W loterii, tak jak w piłkarskim meczu, nie każdy może sobie zapewnić końcową wygraną. Ale każdy klient Pekao może sobie zapewnić idealną pamiątkę z Turnieju, nabywając jedną ze specjalnie wydanych na UEFA EURO 2012 kart – zarówno płatniczych, jak i kredytowych, dostępnych dla wszystkich grup klientów. A dla tych, którzy wolą dokładnie kontrolować swoje wydatki elektronicznymi pieniędzmi, Bank Pekao przygotował specjalną serię kart pre-paidowych. Umożliwiają one klientom korzystanie z wszystkich funkcjonalności dostępnych w innych kartach, włącznie z płatnościami bezstykowymi, jednak można je nabyć bez dodatkowych formalności.  

– Naszym głównym celem było zaoferowanie klientom nowoczesnych i uniwersalnych produktów bankowych, które jednocześnie mogą być przechowywane w portfelach setek tysięcy polskich i europejskich kibiców, będąc idealnymi pamiątkami z Turnieju – podsumował Grzegorz Piwowar, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao odpowiedzialny za pion detaliczny.


Bank Pekao przygotował również specjalne karty prepaidowe, zindywidualizowane dla czterech polskich miast-gospodarzy UEFA EURO 2012, prezentujące poszczególne areny Mistrzostw. Będą one dystrybuowane w Strefach Kibica wszystkich miast-gospodarzy, gdzie będą również podstawowym środkiem płatniczym. W Strefach Kibica zorganizowanych w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, w trosce o wygodę i bezpieczeństwo kibiców dostępne będą jedynie bezstykowe transakcje kartami. Jedynie w Warszawie możliwe będą zarówno płatności bezstykowe, jak i gotówkowe. Jak dotychczas około 50 000 kart prepaidowych wydanych na UEFA EURO 2012 znalazło nabywców, mimo że jeszcze nie rozpoczął się sam Turniej, kiedy będą się cieszyć największą popularnością, również za sprawą dedykowanej kampanii reklamowej w najbardziej popularnych mediach.

– Mam nadzieję, że podczas meczów UEFA EURO 2012 będziemy pamiętali o tym, że wielki trud przygotowań do organizacji Turnieju rozpoczął się długie lata wcześniej. Na każdym etapie tych przygotowań zaufany i profesjonalny partner bankowy był nieodzowny – skomentował Andrzej Kopyrski, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao odpowiedzialny za pion korporacyjny. – Z dumą mogę powiedzieć, że to właśnie Bank Pekao był zaangażowany w budowę stadionów i autostrad, w rozbudowę lotnisk regionalnych i unowocześnienie taboru komunikacji miejskiej w miastach-gospodarzach. Tym samym finansowaliśmy nie tylko sam Turniej, ale również poprawę jakości życia i lepsze jutro dla lokalnych społeczności.


Bank Pekao wspierał projekty z zakresu rozwoju infrastruktury sportowej, transportowej, ale również hotelowej. Pekao był jedynym organizatorem i gwarantem finansowania dla stadionu w Gdańsku, wspierał również rozwój dwóch innych aren UEFA EURO 2012 – Stadionu Narodowego w Warszawie oraz Stadionu Miejskiego w Poznaniu. Modernizacja taborów komunikacji miejskiej w Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie, a także rozbudowa lotnisk regionalnych w Poznaniu, Wrocławiu i Modlinie pod Warszawą, były również możliwe dzięki wsparciu finansowemu Pekao. Bank sfinansował również powstanie ok. 2 tysięcy nowych miejsc noclegowych w hotelach, które będą wykorzystywane podczas Turnieju przez kibiców oraz drużyny uczestniczące w Mistrzostwach.

Zaangażowanie Banku Pekao w finansowanie projektów związanych z UEFA EURO 2012 w samych tylko miastach-gospodarzach szacuje się łącznie na ok. 4 miliardy złotych. A to jeszcze nie koniec, bo prawie 200 kilometrów autostrad powstało dzięki wsparciu kredytowemu i transakcyjnemu Banku Pekao, zaś 60 procent dużych projektów infrastrukturalnych realizowanych przez polskie samorządy ma finansowanie lub strukturyzację zapewnione przez Bank Pekao.

Rozpoczęcie Turnieju UEFA EURO 2012 jest również idealnym momentem, aby wzmocnić dalszy rozwój Banku Pekao odświeżonym logo. Bycie Sponsorem Narodowym Turnieju i związana z tym obecność reklamowa podczas meczów, umożliwi Bankowi Pekao zaprezentowanie się dziesiątkom tysięcy kibiców obecnych na stadionach i setkom milionów oglądających transmisję z meczów. Co istotne, dzięki nowemu logo, Bank Pekao będzie mógł w pełni wykorzystać międzynarodową skalę operacji i osiągnięcia Grupy UniCredit, jak choćby sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów.

– Wierzymy, że odświeżenie naszego znaku przyczyni się do wzrostu wartości banku poprzez dalszą poprawę jego wizerunku jako instytucji solidnej i stabilnej, a dodatkowo innowacyjnej i jeszcze bardziej zorientowanej na klienta – skomentował Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao.


Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych na szerokiej grupie klientów, nowe logo Pekao jest najbardziej lubiane spośród wszystkich obecnych w polskim sektorze bankowym, które zostały poddane badaniu. Nowe logo kojarzy się klientom z nowoczesnością i dynamizmem, a w połączeniu z nową wizualizacją oddziałów zwiększa chęć do nawiązania relacji z Bankiem o 80 procent w badanej grupie. Nowe logo kojarzone z dynamizmem będzie idealnym uzupełnieniem obecnego wizerunku Pekao, w którym klienci jako najważniejsze cechy wskazują zaufanie, dojrzałość i tradycję.

Źródło: Bank Pekao SA

pekao 2012-06-04
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pekao

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Beata Wójcik

Beata Wójcik

Rzecznik prasowy, Allianz Urodzona w Warszawie. Absolwentka…

Hubert Kifner

Hubert Kifner

Head of Financial Services / Employee Practice…

Monika Charamsa

Monika Charamsa

Monika Charamsa CEO NCS Sp. z o.o.,…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców