PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank Pekao SABank Pekao SA zaprezentował nowe logo
Bank Pekao SA

Bank Pekao SA

Bank Pekao S.A., założony w 1929 r., jest jedną z największych instytucji finansowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, jednym z trzech największych banków uniwersalnych w Polsce i wiodącym bankiem korporacyjnym w kraju.

Bank Pekao SA zaprezentował nowe logo

Bank Pekao SA 04.06.2012 (19:05)
Bank Pekao SA

Bank Pekao wchodzi w nową fazę swojego rozwoju za sprawą rozpoczynającego się UEFA EURO 2012. Jako Narodowy Sponsor i Oficjalny Bank Turnieju, Pekao przygotował dla wszystkich grup klientów szeroką gamę produktów i wydarzeń specjalnych, związanych z UEFA EURO 2012. W okresie, gdy uwaga całej Europy będzie skupiona właśnie na Polsce, Pekao zaprezentuje milionom Europejczyków swoją markę korporacyjną i nowe logo.

Bank Pekao od samego początku procesu przygotowań do UEFA EURO 2012, odgrywa w nim wiodącą rolę. Tym, co odróżnia Pekao od innych sponsorów Turnieju, jest kompleksowe podejście do tego niespotykanego w historii Polski wydarzenia.

– Jesteśmy dumni z bycia Oficjalnym Bankiem Mistrzostw Europy. Na fali Euro 2012 otwieramy nowy rozdział naszej historii w nowych, biało-czerwonych barwach – powiedział Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao. – W tych nowych barwach chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, nowocześni, innowacyjni i jeszcze bardziej otwarci na nowe wyzwania.


Bank Pekao przygotował szereg inicjatyw dla klientów detalicznych, które mają na celu przybliżyć im piłkarskie Mistrzostw Europy. Dla 2012 klientów – zarówno detalicznych, jak również małych i średnich przedsiębiorców – Mistrzostwa będą na wyciągnięcie ręki, dzięki wylosowaniu biletów na mecze w Wielkiej Loterii Pekao. Szczęśliwcy zostali wybrani spośród ok. 200 tysięcy klientów zarejestrowanych w loterii i ponad 1,3 miliona losów wydanych. Do kolejnych 4024 klientów los uśmiechnął się na tyle, że wygrali oficjalne piłki meczowe lub specjalne karty prepaidowe wydane na UEFA EURO 2012.  

W loterii, tak jak w piłkarskim meczu, nie każdy może sobie zapewnić końcową wygraną. Ale każdy klient Pekao może sobie zapewnić idealną pamiątkę z Turnieju, nabywając jedną ze specjalnie wydanych na UEFA EURO 2012 kart – zarówno płatniczych, jak i kredytowych, dostępnych dla wszystkich grup klientów. A dla tych, którzy wolą dokładnie kontrolować swoje wydatki elektronicznymi pieniędzmi, Bank Pekao przygotował specjalną serię kart pre-paidowych. Umożliwiają one klientom korzystanie z wszystkich funkcjonalności dostępnych w innych kartach, włącznie z płatnościami bezstykowymi, jednak można je nabyć bez dodatkowych formalności.  

– Naszym głównym celem było zaoferowanie klientom nowoczesnych i uniwersalnych produktów bankowych, które jednocześnie mogą być przechowywane w portfelach setek tysięcy polskich i europejskich kibiców, będąc idealnymi pamiątkami z Turnieju – podsumował Grzegorz Piwowar, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao odpowiedzialny za pion detaliczny.


Bank Pekao przygotował również specjalne karty prepaidowe, zindywidualizowane dla czterech polskich miast-gospodarzy UEFA EURO 2012, prezentujące poszczególne areny Mistrzostw. Będą one dystrybuowane w Strefach Kibica wszystkich miast-gospodarzy, gdzie będą również podstawowym środkiem płatniczym. W Strefach Kibica zorganizowanych w Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu, w trosce o wygodę i bezpieczeństwo kibiców dostępne będą jedynie bezstykowe transakcje kartami. Jedynie w Warszawie możliwe będą zarówno płatności bezstykowe, jak i gotówkowe. Jak dotychczas około 50 000 kart prepaidowych wydanych na UEFA EURO 2012 znalazło nabywców, mimo że jeszcze nie rozpoczął się sam Turniej, kiedy będą się cieszyć największą popularnością, również za sprawą dedykowanej kampanii reklamowej w najbardziej popularnych mediach.

– Mam nadzieję, że podczas meczów UEFA EURO 2012 będziemy pamiętali o tym, że wielki trud przygotowań do organizacji Turnieju rozpoczął się długie lata wcześniej. Na każdym etapie tych przygotowań zaufany i profesjonalny partner bankowy był nieodzowny – skomentował Andrzej Kopyrski, Wiceprezes Zarządu Banku Pekao odpowiedzialny za pion korporacyjny. – Z dumą mogę powiedzieć, że to właśnie Bank Pekao był zaangażowany w budowę stadionów i autostrad, w rozbudowę lotnisk regionalnych i unowocześnienie taboru komunikacji miejskiej w miastach-gospodarzach. Tym samym finansowaliśmy nie tylko sam Turniej, ale również poprawę jakości życia i lepsze jutro dla lokalnych społeczności.


Bank Pekao wspierał projekty z zakresu rozwoju infrastruktury sportowej, transportowej, ale również hotelowej. Pekao był jedynym organizatorem i gwarantem finansowania dla stadionu w Gdańsku, wspierał również rozwój dwóch innych aren UEFA EURO 2012 – Stadionu Narodowego w Warszawie oraz Stadionu Miejskiego w Poznaniu. Modernizacja taborów komunikacji miejskiej w Gdańsku, Wrocławiu i Warszawie, a także rozbudowa lotnisk regionalnych w Poznaniu, Wrocławiu i Modlinie pod Warszawą, były również możliwe dzięki wsparciu finansowemu Pekao. Bank sfinansował również powstanie ok. 2 tysięcy nowych miejsc noclegowych w hotelach, które będą wykorzystywane podczas Turnieju przez kibiców oraz drużyny uczestniczące w Mistrzostwach.

Zaangażowanie Banku Pekao w finansowanie projektów związanych z UEFA EURO 2012 w samych tylko miastach-gospodarzach szacuje się łącznie na ok. 4 miliardy złotych. A to jeszcze nie koniec, bo prawie 200 kilometrów autostrad powstało dzięki wsparciu kredytowemu i transakcyjnemu Banku Pekao, zaś 60 procent dużych projektów infrastrukturalnych realizowanych przez polskie samorządy ma finansowanie lub strukturyzację zapewnione przez Bank Pekao.

Rozpoczęcie Turnieju UEFA EURO 2012 jest również idealnym momentem, aby wzmocnić dalszy rozwój Banku Pekao odświeżonym logo. Bycie Sponsorem Narodowym Turnieju i związana z tym obecność reklamowa podczas meczów, umożliwi Bankowi Pekao zaprezentowanie się dziesiątkom tysięcy kibiców obecnych na stadionach i setkom milionów oglądających transmisję z meczów. Co istotne, dzięki nowemu logo, Bank Pekao będzie mógł w pełni wykorzystać międzynarodową skalę operacji i osiągnięcia Grupy UniCredit, jak choćby sponsoring piłkarskiej Ligi Mistrzów.

– Wierzymy, że odświeżenie naszego znaku przyczyni się do wzrostu wartości banku poprzez dalszą poprawę jego wizerunku jako instytucji solidnej i stabilnej, a dodatkowo innowacyjnej i jeszcze bardziej zorientowanej na klienta – skomentował Luigi Lovaglio, Prezes Zarządu Banku Pekao.


Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych na szerokiej grupie klientów, nowe logo Pekao jest najbardziej lubiane spośród wszystkich obecnych w polskim sektorze bankowym, które zostały poddane badaniu. Nowe logo kojarzy się klientom z nowoczesnością i dynamizmem, a w połączeniu z nową wizualizacją oddziałów zwiększa chęć do nawiązania relacji z Bankiem o 80 procent w badanej grupie. Nowe logo kojarzone z dynamizmem będzie idealnym uzupełnieniem obecnego wizerunku Pekao, w którym klienci jako najważniejsze cechy wskazują zaufanie, dojrzałość i tradycję.

Źródło: Bank Pekao SA

pekao 2012-06-04
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pekao

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Maja Lidke

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR, Europejski Fundusz Leasingowy…

Magdalena Ostrowska

Magdalena Ostrowska

Starszy Menedżer ds. Komunikacji, ING Bank Śląski Magdalena…

Dorota Anna Wróblewska

Dorota Anna Wróblewska

Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Risco Software Dorota…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców