Bank Pocztowy zajął trzecie miejsce w Rankingu usług bankowych przygotowanym przez Instytut ARC Rynek i Opinia dla dziennika „Rzeczpospolita” w kategorii różnych form kontaktu z bankiem. Dodatkowo, Bank znalazł się w pierwszej trójce najlepiej ocenianych banków przez osoby w wieku 30-44 lata.
Celem badania była ocena usług bankowych przez klientów. Docenili oni Bank Pocztowy i w kategorii Ogólny ranking form kontaktu z bankiem przyznali Bankowi trzecie miejsce. Oceniano m.in. takie formy kontaktu jak: infolinia, strona WWW czy bankowość internetowa. Pocztowy został również wyróżniony w kategorii dotyczącej oceny opłat i prowizji, gdzie zajął pierwsze miejsce. Jak wskazuje raport, którego objętym zostało 15 największych banków w Polsce, Bank Pocztowy największym uznaniem cieszy się wśród osób w wieku 30-44 lata, zajmując w tej kategorii miejsce w pierwszej trójce.
– Z satysfakcją przyjmuję tak dobrą ocenę naszego Banku. Traktuję ją jako zobowiązanie wobec Klientów byśmy stawali się coraz lepsi i w pełni zasługiwali na ich uznanie. Bank Pocztowy z pewnością staje się bankiem zaspokajającym najważniejsze potrzeby Polaków, bankiem nowoczesnym, zaufanym partnerem finansowym”– powiedział Sławomir Zawadzki, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.
Badanie zostało zrealizowane przez ARC Rynek i Opinia dla dziennika Rzeczpospolita, za pomocą miksu metod ilościowych: CAWI oraz TAPI. Respondentami w badaniu były osoby w wieku 18-59 lat, które posiadają konto w banku. Zrealizowano łączenie 3750 wywiadów.