Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Bank Pocztowy połączył swoje obie marki. Klienci byłego EnveloBanku i Banku Pocztowego mogą się już logować do bankowości internetowej – Nowy Pocztowy24.
Nowy Pocztowy24 to system bankowości internetowej przejęty po EnveloBanku. Użytkownicy obu marek mogą się do niego logować wykorzystując dotychczasowe loginy i hasła. W marketach App Store i Google Play dostępna jest też aplikacja mobilna, która zmieniła nazwę na „Pocztowy”. Bank uruchomił specjalną stronę, na której znajdują się informacje o połączonych instytucjach. Znajduje się ona pod adresem https://nowy.pocztowy24.pl/
Bank ujednolicił ponadto ofertę i zastosował wspólne nazwy dla produktów. Obecnie występują już tylko pod marką Banku Pocztowego. Bank zrezygnował również z prowadzenia z dwóch serwisów informacyjnych www na rzecz jednego, dostępnego pod adresem www.pocztowy.pl. W przesłanym niedawno komunikacie prasowym Pocztowy zapowiedział, że w najbliższym czasie rozwinie mobilne płatności BLIK, także w zakresie przelewów na telefon, stworzy możliwości otwarcia konta ROR lub zaciągnięcia kredytu przez telefon z wykorzystaniem technologii wideoweryfikacji.
Marka EnveloBanku krótko gościła na naszym rynku. Została powołana w 2017 roku jako alternatywa dla cyfrowych klientów Banku Pocztowego.