Bank Pocztowy 8 kwietnia br. rozpocznie kampanię telewizyjną promującą Pocztowe Konto Nestor i Pocztowe Konto Oszczędnościowe. Emisja spotów reklamowych Pocztowego Konta Nestor rozpocznie się 8 kwietnia i potrwa do końca miesiąca.
– Staramy się przekonać Nestorów do zalet posiadania konta w Banku. Zakładając Pocztowe Konto Nestor mogą oni korzystać z pełnej oferty usług bankowych, ale również zachować swoje przyzwyczajenia. Stabilizacja i przyzwyczajenia są niezwykle cenionymi wartościami przez emerytów. Nestorzy mogą zlecić dostarczanie gotówki przez listonosza do domu, a także zaoszczędzić dużo czasu i energii dzięki możliwości opłacania rachunków – mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Departamentu Promocji.
Dodatkowo reklama zachęca do skorzystania z Pocztowego Konta Oszczędnościowego, które jest oprocentowane nawet do 6 proc. Konto jest bezpłatne w prowadzeniu i może służyć jako alternatywa wobec lokat.
Konta można założyć w placówce Banku, w Urzędzie Pocztowym lub za pośrednictwem Infolinii oraz przez Internet. Wypełniony formularz umowy można również przekazać listonoszowi.
Kreacje reklamy przygotowała agencja Banah Group, natomiast zakup mediów został przeprowadzony przez Effective Media. Reklamy będą emitowane antenie TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, Polsacie i TV4.
Pocztowe Konto Nestor jest jednym z elementów użytych przez Bank w ramach akcji lokowania produktów w serialu „Ojciec Mateusz” i „Ranczo”. Akcja product placementu potrwa w serialach do 24 maja.
Źródło: Bank Pocztowy