Bank Pocztowy otrzymał 15 czerwca br. prestiżowy tytuł Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand 2011. Jest to jedyny na polskim rynku projekt badający reputację marek wśród konsumentów i firm, w otoczeniu biznesowym.
Prestiżowe wyróżnienie odebrał dyrektor departamentu promocji Banku Pocztowego – Marcin Szymkowiak. Jesteśmy bardzo dumni, że znaleźliśmy się w gronie laureatów PremiumBrand. Reputacja jest dla Banku Pocztowego szczególnie istotna z perspektywy naszych grup docelowych, do których należą przede wszystkim mieszkańcy małych miejscowości osoby starsze – a są to w dużej mierze osoby, które obecnie nie korzystają z oferty bankowej. Dla tych grup klientów reputacja instytucji, przejrzystość i uczciwość jej komunikacji to niezmiernie istotne wartości. Z tego względu przyznanie nam tytułu Marki Wysokiej Reputacji PremiumBrand jest dla nas bardzo ważnym potwierdzeniem, iż podążamy we właściwym kierunku. Nagroda jest też dla nas istotna w kontekście planowanego debiutu giełdowego. Może ona zostać potraktowana jako uwierzytelnienie naszej strategii i pracy – zaznaczył dyr. Szymkowiak.
Projekt PremiumBrand jest skierowany do marek, firm, a także spółek giełdowych. Jego celem jest wyróżnienie firm o wysokiej reputacji. Nagrody te są przyznawane od roku 2006. Tegoroczna edycja była już szósta z kolei.
Nagroda jest przyznawana na podstawie czteroetapowego badania reputacji marki. Metodologia została opracowana przez Dom Badawczy Maison. Elementy podlegające ocenie to: referencje, atmosfera medialna wokół danego przedsiębiorstwa, firma jako pracodawca społeczny oraz jej społeczne zaangażowanie. Badania zostały przeprowadzone metodą wspomaganego komputerowo wywiadu telefonicznego (CAIT) na próbie 500 konsumentów oraz 100 firm.
Źródło: Bank Pocztowy