– Umowa z PKO BP to jeden z kroków, za pomocą których chcemy osiągnąć długoterminowy cel, czyli dywersyfikację usług – powiedział Marcin Anaszewicz, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. Spółka chce mieć taką strukturę przychodów, jaką mają inne poczty w Europie Zachodniej – podaje „Parkiet”.
PKO BP odmawia komentarzy na temat „aliansu strategicznego” z Pocztą. – Jesteśmy spółką publiczną. Nie możemy powiedzieć nic ponad to, co zostało napisane w raporcie bieżącym – powiedział Marek Ryczkowski z departamentu promocji i komunikacji PKO BP. Strony mają utworzyć zespół ekspertów, którego zadaniem będzie zbadanie możliwości zacieśnienia współpracy. Zespół ma dwa miesiące na przedstawienie propozycji.
Co na współpracy z Pocztą zyska PKO BP. – Trudno powiedzieć. Nie widzę na razie korzyści z dalszego zacieśniania współpracy z Pocztą. Bank ma przecież bardzo gęstą sieć własnych placówek (ponad 1,25 tys. – przyp. red.) – powiedział Marcin Jabłczyński, analityk z CA IB.