Mastercard, wraz z partnerami z sektora handlowo-usługowego i bankowego, rozwija program punktowy Priceless Specials. Dzięki niemu konsumenci płacący za zakupy w wybranych sklepach biorącymi udział w programie kartami Mastercard i Maestro, mogą korzystać z atrakcyjnych ofert. Do grona partnerów programu z początkiem listopada dołączy 13 nowych marek detalicznych oraz banki spółdzielcze z Grupy BPS, dzięki czemu nagrody będzie otrzymywać szersza rzesza konsumentów, a ich zdobycie będzie łatwiejsze.
Do Priceless Specials przystępują następujący, nowi detaliści: W.Kruk, Decathlon, New Balance, Orsay, Próchnik, Majesso, Age Rage, Esotiq, Gafas, TwojeSoczewki, Czas na Herbatę, Batida i Chocolissimo. Dołączają oni do marek, które już wcześniej uczestniczyły w programie, takich jak m.in. Carrefour, RTV Euro AGD, Douglas, Vistula, Gino Rossi, ToysRUs, Black Red White, Ski Team, Uber, Cinema City czy Poczta Kwiatowa. Oznacza to, że w Priceless Specials bierze udział już łącznie 57 partnerów z sektora handlowo-usługowego.
Jednocześnie, jako 11. instytucja z branży bankowej do Priceless Specials przystępuje Grupa BPS, która zrzesza 356 banków spółdzielczych posiadających łącznie 3 tys. placówek na terenie Polski i obsługujących każdego dnia 6 mln klientów. Dotychczasowi, bankowi partnerzy Priceless Specials to: Alior Bank oraz T-Moblie Usługi Bankowe, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Getin Bank, Noble Bank, Lions Bank, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank.
Korzyści dla konsumentów uczestniczących w programie Mastercard obejmują punkty, które można wymienić na atrakcyjne nagrody rzeczowe, jak również zniżki, promocje specjalne oraz oferty dopasowane do indywidualnych potrzeb konsumenta, bazujące na jego zwyczajach zakupowych. Zgromadzone punkty uczestnicy programu mogą wymienić na różnorodne nagrody z katalogu, który jest dostępny na stronie www.mastercard.pl/specials. Swój dorobek punktowy można też wymienić na „cegiełki” wspierające takie organizacje jak WOŚP, WWF czy WFP.
„Program Priceless Specials działa jak most łączący banki i detalistów, z którego korzystają konsumenci. Podczas gdy banki zyskują narzędzie zachęcające do częstszego płacenia ich kartami, marki detaliczne otrzymują dodatkową platformę dotarcia do klientów oraz możliwość wyróżnienia swojej oferty na tle rynku. Kluczowe są jednak korzyści dla konsumentów, którzy bez wysiłku mogą otrzymać nagrody i oferty dopasowane do ich zwyczajów zakupowych. Wraz z dołączaniem nowych partnerów wachlarz tych korzyści poszerza się, a nagrody można zdobywać szybciej i łatwiej” – mówi Grzegorz Suszko, dyrektor ds. CRM i programów partnerskich w polskim oddziale Mastercard Europe.
Priceless Specials to nowa propozycja Mastercard, która w Polsce została udostępniona 1 sierpnia br. Program jest otwarty dla wszystkich kart płatniczych Mastercard oraz Maestro, a nie tylko dla prestiżowych kart Mastercard World, jak miało to miejsce w przypadku wcześniejszej oferty. Każdy uczestniczący w programie bank decyduje natomiast, które karty z jego portfolio umożliwiają zbieranie punktów. Jednocześnie nagradzane są wyłącznie zakupy w punktach handlowo-usługowych uczestniczących w programie. Użytkownicy kart Mastercard lub Maestro, którzy chcieliby do niego dołączyć, powinni skontaktować się ze swoim bankiem. Tylko za pośrednictwem banku bowiem można zapisać się do Priceless Specials i korzystać z atrakcyjnych ofert.
Nieodłącznym elementem Priceless Specials są niecodzienne atrakcje, dostępne wyłącznie dla posiadaczy kart Mastercard lub Maestro biorących udział w programie. Przykładem takiej propozycji jest trwająca do 9 listopada wyjątkowa loteria, w ramach której rozlosowanych zostanie 16 wyjazdów do paryskiego Disneylandu obejmujących również udział w baśniowym balu. Mogą się o nie ubiegać osoby, które zarejestrują na platformie Priceless Specials transakcje bezgotówkowe na minimum 20 zł zrealizowane w sklepach będących partnerami promocji.
Źródło: Mastercard