Porównywarka Ceneo.pl przedstawiła Ranking Zaufane Opinie 2011. Wraz z rankingiem opublikowany został raport dotyczący zaufania i bezpieczeństwa w polskim e-commerce. Wręczenie nagród dla sklepów najlepiej ocenianych przez użytkowników odbyło się podczas uroczystej gali w Hotelu Mercure Panorama we Wrocławiu.
Tegoroczna edycja miała nieco odmienny charakter niż poprzednia. Celem rankingu przygotowywanego przez Ceneo.pl oraz partnerów raportu, takich jak PayU S.A., Bankier.pl, Allegro.pl, eCommerce.edu.pl oraz Citeam.pl, było wskazanie sklepów internetowych, które przez ostatnie osiem miesięcy były najlepiej oceniane przez kupujących w ramach programu Zaufane Opinie.
– To doskonała okazja, by edukować użytkowników i wskazywać sklepy, które nie tylko budzą zaufanie, ale przede wszystkim oferują sprawdzone i bezpieczne sposoby płatności za towary i usługi dostępne w Internecie – mówi Radosław Hofman, Compliance Manager PayU S.A. – Zakupy w Internecie są wygodniejsze, szybsze, a często także dużo tańsze niż w tradycyjnych sieciach sprzedaży. Choć daleko nam jeszcze do średniej światowej, nie mówiąc już o krajach takich jak USA czy Wielka Brytania, to coroczne wysokie wzrosty pozwalają patrzeć optymistycznie na przyszłość rynku e-commerce – dodaje.
Nagrody w Rankingu Zaufane Opinie, czyli Filary Zaufania, zostały przyznane w 6 kategoriach:
- elektronika użytkowa,
- motoryzacja,
- świat komputerów i gier,
- styl życia,
- zdrowie i uroda,
- multimedia.
O samej gali i Rankingu Zaufanych Opinii można poczytać na stronie: http://ranking.ceneo.pl/.
Pełny komunikat
Źródło: Bankier.pl