Bank BNP Paribas promuje kartę kredytową Mastercard Standard „Dobra karta”. Klientów kusi m.in. brakiem opłat miesięcznych za korzystanie z karty przez 2 lata i darmowymi przelewami. Promocja potrwa do końca czerwca 2025 roku, a preferencyjne warunki obowiązywać będą aż do końca lutego 2027 roku.

Nowi klienci banku oraz osoby, które nie posiadały karty kredytowej w Banku BNP Paribas w ciągu ostatnich 12 miesięcy, mogą liczyć na następujące benefity:
- Brak opłat miesięcznych przez pierwsze 24 miesiące – to oszczędność 288 zł
- 0 zł za przelewy z karty kredytowej
- Obniżone oprocentowanie – 15% dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.
- Plany ratalne na 0% – możliwość rozłożenia płatności kartą na 2–12 miesięcznych rat
- Długoterminowe plany ratalne – oprocentowanie 11% dla rozłożenia transakcji na 6–48 miesięcy
- Wypłaty z bankomatów – stała opłata 5 zł, zarówno w kraju, jak i za granicą.
Aby skorzystać z oferty, należy spełnić dwa warunki:
- Być nowym klientem banku lub nie posiadać karty kredytowej BNP Paribas Bank Polska przez ostatnie 12 miesięcy.
- Posiadać zdolność kredytową.
Nowa promocja wpisuje się w misję Banku BNP Paribas, której celem jest edukacja klientów w zakresie odpowiedzialnego korzystania z produktów bankowych i zarządzania finansami. W ramach kampanii „Szkoła Jazdy z kartą kredytową”, bank prowadzi działania edukacyjne i bazuje na analogii między światem finansów, a motoryzacji – zarówno karta, jak i samochód ułatwiają życie, zwiększają możliwości i dają poczucie kontroli, ale muszą być używane z rozsądkiem.
– Chcemy, aby nasi klienci podejmowali świadome i dobre decyzje finansowe. Dlatego poza atrakcyjną ofertą karty kredytowej stawiamy również na edukację. „Szkoła Jazdy z kartą kredytową” rozwiewa wątpliwości i pokazuje, jak prawidłowo i bez stresu korzystać z kart kredytowych. Działania kierujemy do osób, które chcą lepiej zrozumieć jak działają karty kredytowe, jak wykorzystać ich możliwości, a także mądrze zarządzać budżetem. Co młodzi Polacy wiedzą o kartach kredytowych sprawdzaliśmy w ogólnopolskim badaniu i naszych mediach społecznościowych – wnioski pomogły określić najważniejsze tematy, o których warto mówić. Wyniki badania, w formie raportu, pokazały, że wciąż krąży wiele mitów na temat kart kredytowych – mówi Grzegorz Skowronek, product owner, Produkt Karty Kredytowe w Banku BNP Paribas.
Kluczowym elementem kampanii jest cykl krótkich filmów edukacyjnych stworzonych wspólnie z Justyną Kik (@prostefinanse) oraz Łukaszem Bąkiem (@lukaszbak_caroseria), pod nazwą: „Szkoła jazdy z kartą kredytową”. Cykl składa się z trzech odcinków opublikowanych na profilach twórców oraz Banku.
Źródło: Bank BNP Paribas