Wchodząc w skład grupy Sony, marka odwołuje się teraz do stylu życia swojej grupy docelowej – nastolatków, studentów i młodych profesjonalistów rozpoczynających karierę zawodową. Tej jesieni Aiwa będzie starać się umocnić swoją ugruntowaną markę na rynku urządzeń HiFi, osobistych urządzeń audio i drobnego sprzętu domowego, np. do sypialni i małych mieszkań. Aiwa ma całkowicie nową ofertę produktów, zmodernizowała także wiele z dotychczas produkowanych.
W ramach odświeżenia marki, Aiwa rusza z nową, innowacyjną kampanią marketingową na obszarze całej Europy, zaprojektowaną przez wiodącą agencję kreatywną W&K z Berlina. Reklamy bazują na zabawnej kolekcji Sonics, animowanych postaci, reprezentujących szeroki zakres współczesnych gatunków muzycznych: rock, hip-hop, gospel, a nawet operę. Każda z postaci wykonuje piosenkę, w której parafrazowane jest słowo „Aiwa”. Wszystkie te spoty emitowane są przez MTV w całej Europie, począwszy od 11 września 2003.
Niektóre z utworów, śpiewanych przez Sonics, wykonują anonimowo artyści z Wielkiej Brytanii. Aiwa ma nadzieję, że różnorodność prezentowanych gatunków muzycznych pozwoli na dotarcie do odbiorców w całej Europie, posiadających najróżniejsze preferencje. Twarze użyte w Rock Sonic to muzycy z grupy RE#ASH z południowego Londynu. Składająca się z czterech muzyków grupa, znana z niekonwencjonalnej twórczości i eklektycznego podejścia do gatunków muzycznych, jest jednym z najbardziej interesujących obecnie zjawisk na brytyjskiej scenie muzycznej.
Talent kryjący się za Girl Band Sonic to grupa TENSHI – trzy wspaniałe dziewczyny, łączące ciekawe głosy z niekonwencjonalnym akompaniamentem na skrzypcach i wiolonczeli. Swoja własną karierę dopiero rozpoczynają, ale występowały już na koncertach przed takimi sławami, jak Blue, Robbie Williams i Chemical Brothers.
Za Rap Sonic kryje się z kolei grupa Project 2000, wywodząca się ze sceny alternatywnej. Członkowie grupy chcą uwolnić się od negatywnych stereotypów wielkomiejskich, lansowanych przez niektórych współczesnych artystów hip-hopowych, tworząc w zamian brzmienia pozytywne.
Dowcipna kampania marketingowa i zmieniony wizerunek, wraz z nową ofertą produktów mają sprawić, że marka Aiwa wyróżni się spośród innych i dotrze do swojego segmentu docelowego. Kierunek ten będzie konsekwentnie rozwijany, zaś dodatkowe elementy kampanii pojawią się jeszcze tej jesieni.