W pierwszej połowie września stanowisko dyrektora ds. Marketingu HSBC Bank Polska SA objęła Beata Gałęza. Nowa szefowa marketingu będzie odpowiedzialna za tworzenie
i realizację strategii marketingowej wspierającej rozwój działalności banku.
Beata Gałęza zastąpi na tym stanowisku Renatę Pasternak, która była członkiem polskiego zespołu HSBC od 2010 roku, kiedy dołączyła do grona pracowników banku po 12 latach pracy w branży badawczej. Renata Pasternak będzie realizowała nowe zadania
w międzynarodowych strukturach marketingowych HSBC w Londynie. Będzie odpowiedzialna za badania rynkowe i tzw. insight dla pionu bankowości korporacyjnej HSBC dla całej Europy.
„Pracując na stanowisku dyrektora ds. Marketingu HSBC Bank Polska S.A., Renata Pasternak z powodzeniem realizowała działania marketingowe ukierunkowane
na pozycjonowanie HSBC jako wiodącego banku międzynarodowego dla firm. Efekty jej pracy oraz jej wiedza i doświadczenie zostały docenione przez naszą centralę, co zaowocowało propozycją objęcia stanowiska w międzynarodowych strukturach marketingowych Grupy HSBC. Jestem przekonany, że Beata Gałęza będzie z sukcesami kontynuowała misję rozpoczętą przez swoją poprzedniczkę. Wierzę też, że wiedza
i doświadczenie zdobyte przez Beatę poza branżą finansową zaowocują rozszerzeniem spektrum działań marketingowych realizowanych dotychczas przez bank”, powiedział John Rendall, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający HSBC Bank Polska S.A.
Nowa szefowa marketingu HSBC Bank Polska S.A. jest ekspertem z 15-letnim stażem pracy. Posiada doświadczenie w kreowaniu wartości marki/produktu, zarządzaniu marką, wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz w tworzeniu i egzekucji efektywnych kampanii marketingowych i komunikacyjnych. Przez ostatnich 6 lat zarządzała marketingiem w obszarze klientów biznesowych (B2B) w firmie Netia S.A. Wcześniej odpowiadała za działania marketingowe skierowane do klientów indywidualnych (B2C) tej samej firmy. Karierę zawodową rozpoczynała w jednej z pierwszych na polskim rynku agencji public relations, realizując projekty dla firm z sektora FMCG.
Beata Gałęza jest absolwentką studiów MBA na kierunku Strategie Przedsiębiorstw
w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu, prowadzonych przez tę uczelnię we współpracy z Maastricht School of Management. Ukończyła również studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej oraz studia podyplomowe z zakresu public relations na Uniwersytecie Warszawskim. Jej pasją są podróże, teatr alternatywny, aktywne spędzanie wolnego czasu i – dla równowagi – joga.