Klient może wybrać jeden z trzech dostępnych pakietów usług Home Assistance, różniących się zakresem przysługujących świadczeń.
Wariant Standard zapewnia ubezpieczonemu, bez opłaty dodatkowej składki, m. in.:
– interwencję specjalisty w celu usunięcia szkody,
– organizację transportu Ubezpieczonego i jego mienia po szkodzie do najbliższego hotelu lub lokalu zastępczego,
– organizację wynajmu lokalu zastępczego w przypadku szkody,
– usługi informacyjne.
Warianty: Premium lub VIP umożliwiają korzystanie m. in. z następujących dodatkowych świadczeń:
– pomoc specjalisty w zakresie napraw RTV/AGD,
– dozór mienia po włamaniu,
– lekarska wizyta domowa,
– transport medyczny,
– wizyta pielęgniarki,
– dostawa leków,
– opieka domowa po hospitalizacji,
– opieka nad dziećmi i osobami niepełnosprawnymi,
– opieka nad zwierzętami, wyprowadzanie psów w przypadku dłuższego zwolnienia lekarskiego.
Dodatkowo Wariant VIP zapewnia ubezpieczonym dostęp do telefonicznej konsultacji informatycznej oraz do bogatego serwisu usług concierge.
– „InterRisk S.A. Vienna Insurance Group już od pewnego czasu widział potrzebę wprowadzenia usługi Home Assistance do ogólnych warunków ubezpieczenia „Bezpieczny Dom w InterRisk”, jednak nie chcieliśmy, aby był to produkt zwyczajny, o standardowym zakresie znajdującym się w ogólnych warunkach ubezpieczenia każdej firmy ubezpieczeniowej, która ma w swojej ofercie produktowej pakiet usług Assistance” – mówi Magda Kuklińska, Dyrektor, Departament Ubezpieczeń, InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.