Bank Gospodarstwa Krajowego, obchodzący w tym roku 95-te urodziny, planuje jubileuszową kampanię wizerunkową skierowaną do użytkowników mediów społecznościowych. Chce w ten sposób dotrzeć do obecnych tam przedstawicieli mikro, małych i średnich firm, a także osób zainteresowanych przedsiębiorczością. Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii powierzy wybranej w przetargu agencji social media.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za przygotowanie i kompleksową realizację kampanii w serwisach takich jak np. Facebook, LinkedIn, czy Twitter. Głównym celem kampanii ma być wzmocnienie wśród przedstawicieli polskich firm wizerunku banku – instytucji, której misją jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego Polski.
Od 95 lat wspieramy rozwój Polski i Polaków. Łączymy lata doświadczeń z nowoczesnym spojrzeniem w przyszłość. Szukamy agencji, która znajdzie sposób na zaangażowanie użytkowników mediów społecznościowych, zwłaszcza z naszych grup docelowych. Zależy nam na opowiedzeniu historii nowoczesnego banku z 95-letnią tradycją. – mówi Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Komunikacji i Marketingu BGK.
Agencje, które chcą się zmierzyć z zadaniem, jakim jest opowiedzenie o BGK językiem mediów społecznościowych, powinny zapoznać się z ogłoszeniem przetargowym dostępnym na elektronicznej platformie zakupowej banku pod tym adresem.
Źródło: BGK