BGŻOptima rusza z jesienną odsłoną kampanii reklamowej. W telewizji oraz Internecie pojawiły się właśnie najnowsze reklamy sztandarowego produktu banku konta oszczędnościowego, informujące o promocyjnym oprocentowaniu 6,3 proc.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Tippingpoint, z kolei media zaplanowały Initiative i Reprise Media. Za produkcję spotu odpowiada Film Delikatesy.
BGŻOptima podwyższa oprocentowanie konta oszczędnościowego do 6,3 proc. dla nowych środków do 40 tys. zł. Promocja potrwa do 4. lutego 2013 roku i obejmie zarówno aktualnych klientów, jak również wszystkich, którzy w tym czasie zdecydują się ulokować swoje oszczędności do banku. Właśnie ruszyła kampania informująca o tej promocji.
Najnowsza kampania banku oparta jest na idei kreatywnej Nie zmieniaj banku przenieś oszczędności do BGŻOptima. Kontynuuje tym sposobem budowę wizerunku banku internetowego, wyspecjalizowanego w oszczędzaniu.
Wiemy, że nasi klienci mają już kredyty, karty i konta osobiste w różnych bankach. Lubią mieć oddział blisko domu, albo cenią sobie porady opiekuna, z którym znają się od lat. Szanujemy ich przyzwyczajenia, ale jednocześnie pokazujemy, że nie rezygnując z innych usług finansowych mogą z nami jeszcze korzystniej pomnażać swoje oszczędności mówi Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor Marketingu BGŻOptima. To dlatego nasze konto oszczędnościowe jest bezpłatne, nie ma żadnych ograniczeń jeśli chodzi o liczbę wypłat, a aby je założyć wystarczy przejść kilka prostych kroków na stronie internetowej.
Działania reklamowe w ramach promocji konta zaplanowano do 14. grudnia. Będą obejmować spoty emitowane zarówno w największych, jak i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz kampanię sprzedażowo-wizerunkową w Internecie. Akcja będzie wsparta także aktywnościami w mediach społecznościowych, takich jak youtube.com i facebook.pl.