Według przedstawionych danych dochód firmy w 2004 roku zwiększył się o ponad 10%.
„Zważywszy, że był to bardzo ciężki, a tym samym słaby rok w branży, cieszymy się, że zakończyliśmy go bez strat.” – mówi Jan Zasada, Prezes Zasada Rowery.
Miniony rok to przede wszystkim rok rozwoju i przebudowy firmy. Zatrudnienie wzrosło o ponad 20%, oddano do użytku nową halę produkcyjną. Firma uzyskała Certyfikat Zarządzania Jakością ISO 9001:2000.
Druga połowa roku to głównie praca nad zmianą wizerunku firmy oraz wizerunku produktów. Wprowadzono nowy logotyp rowerów Maxim – sztandarowego produktu firmy, nawiązano współpracę z agencją reklamową AHA oraz agencją Estimage Public Relations, którym powierzono dbałość o świadomości nowej marki wśród klientów.
Do niewątpliwych sukcesów ubiegłego roku zaliczyć należy także kontrakt, gwarantujący firmie wyłączną dystrybucję światowej sławy BMX’ów marki HARO na terenie Polski.
Firma w 2004 roku nie zapominała również o najbardziej potrzebujących, szczególnie w swoim regionie. Wielokrotnie angażowała się w akcje charytatywne, np. program Lider Gimnazjalista wspierający najzdolniejsze dzieci powiatu wieluńskiego. Wspierano także polskich sportowców – w grudniu podpisany został kontrakt sponsorski z MTB TEAM RMF FM MOUNTAIN DEW.
Miniony rok to również nagrody. W konkursie organizowanym przez miesięcznik „Podróże”, rower Max Syter otrzymał wyróżnienie Dobry Wybór 2004.