Ocena prac przez Jury trwała przez cały lipiec i sierpień. Biuletyny nadesłane w tym roku na Konkurs w trzech kategoriach (wewnętrzne, zewnętrzne i elektroniczne) oceniali: Anita Zdrojewska (Agencja Publink), Barbara Czerniawska (Agencja ITBC Communication), Tomasz Kościelny (Agencja Agape), Agnieszka Madej (Agencja Agape), Artur Krajewski (Akademia Sztuk Pięknych), Przemysław Scholl (Drukarnia Prodruk) i Krzysztof Dębowski (SARE).
Zwycięzców Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 poznamy w październiku. O dokładnym terminie i miejscu ogłoszenia wyników rywalizacji poinformujemy już niebawem. Najlepsze prace zostaną nagrodzone statuetkami i dyplomami oraz rocznym dostępem do SARE.
Sponsorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2005 jest SARE – pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. SARE umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich. Z SARE korzystają już takie marki jak Media Markt, Premiumclub, Bankier.pl, Siemens i wiele innych. http://www.sare.pl