PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Who is who
  • Wydarzenia
  • Praca
  • Forum
  • Alert
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBlik przypomina: te nawyki zwiększą bezpieczeństwo przy płatnościach

Blik przypomina: te nawyki zwiększą bezpieczeństwo przy płatnościach

Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
Wiadomości 03.07.2020 (11:28) artykuł nadesłany
Bezpieczeństwo

Blik wystartował z nową kampanią, tym razem skoncentrowaną wokół szeroko pojętego bezpieczeństwa, nie tylko związanego z epidemią, ale i płatnościami. Marka przypomina o dobrych nawykach, które warto stosować, aby zwiększać swoje bezpieczeństwo.

Społeczny dystans i płatności bezgotówkowe to ważne elementy ostrożności w czasie pandemii. Dla większości z nas stały się już nawykiem, jednak okres wakacyjny oraz zniesienie większości wcześniejszych obostrzeń mogą uśpić czujność niektórych. Podobnie jest z ogólnymi zasadami bezpieczeństwa związanymi z płatnościami czy korzystaniem z internetu. Od początku pandemii znacznie wzrosło zainteresowanie zakupami w sieci, wiele osób kupowało w internecie po raz pierwszy w życiu. Widać to także w danych transakcyjnych Blik. W marcu liczba transakcji w sieci w stosunku do lutego wzrosła o 18 proc. W kwietniu wzrost był jeszcze bardziej widoczny – transakcji było aż o 39 proc. więcej niż w lutym.

Uważamy, że nie można brać urlopu od dobrych nawyków, dlatego podczas wakacji chcemy przypominać o nich w naszej nowej kampanii. Dziś bezpieczeństwo własne i naszych bliskich oraz bezpieczeństwo naszych finansów są ważniejsze niż kiedykolwiek. Dotyczy to szczególnie płatności w sieci, które od wybuchu epidemii znacznie zyskały na popularności – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora Blika.

Celem kampanii jest również przekonanie użytkowników do Blik, szczególnie tych, którzy nie korzystają z niego często, ale ze względu na pandemię są skłonni zmienić swoje przyzwyczajenia i skorzystać z bardziej bezpiecznych sposobów płatności.

Biorąc pod uwagę liczbę transakcji Blikiem z ostatnich miesięcy, szczególnie tych zrealizowanych w internecie, widać, że konsumenci cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo tej metody płatności. Blik stał się w pewnym sensie naszym dobrym nawykiem. I chcemy, aby tak zostało, szczególnie w okresie wakacyjnym, kiedy stęsknieni za wolnością, ruszymy na swoje urlopy. Dlatego przygotowaliśmy muzyczną kreację w lekkim, wakacyjnym stylu, która ma nam przypominać, że stosowanie zasad bezpieczeństwa nadal ma sens – mówi Michał Tyburcy, Business Director, Change Serviceplan.

Każdy ze spotów w ramach kampanii poświęcony będzie jednemu ważnemu elementowi dotyczącemu bezpieczeństwa. Mają one skłonić Polaków do utrzymywania dystansu społecznego i częstego mycia rąk w czasie pandemii, rozliczania się bezgotówkowo, kupowania w sieci w zaufanych sklepach po sprawdzeniu opinii o sprzedawcach czy weryfikacji danych transakcji przed jej akceptacją. Blik zachęcać będzie także użytkowników do prawidłowego zabezpieczania swojego telefonu – hasłem, odciskiem palca lub biometrią twarzy.

Udostępnij: Facebook0 Twitter0 Wykop Google+ Linked in0
blik cyberbezpieczeństwo 2020-07-03
Redakcja PRNews.pl
Tagi: blik cyberbezpieczeństwo

Sprawdź także:

0 Prawie połowa banków na świecie walczy ze skutkami pandemii, przyspieszając digitalizację usług
21.01.2021 (08:42) – informacja prasowa

Prawie połowa banków na świecie walczy ze skutkami pandemii, przyspieszając digitalizację usług

W skali globalnej 44 proc. banków planuje, a 48 proc. już wdrożyło cyfrowe rozwiązania, mające na celu poprawę …

0 SPOKO.app z blisko 320 tys. użytkowników. Fintech Ventures ogłasza dalsze plany
21.01.2021 (07:14) – informacja prasowa

SPOKO.app z blisko 320 tys. użytkowników. Fintech Ventures ogłasza dalsze plany

Fintech Ventures, większościowy udziałowiec SPOKO.app, podał najnowsze dane związane z aplikacją do …

0 Shoper uruchomił odroczone płatności PayPo
21.01.2021 (07:06) – informacja prasowa

Shoper uruchomił odroczone płatności PayPo

Odroczone płatności PayPo są już dostępne dla wszystkich sklepów internetowych Shoper. Dzięki nim klienci sklepów …

0 7 nieoczywistych efektów epidemii
21.01.2021 (06:52) – artykuł nadesłany

7 nieoczywistych efektów epidemii

Mniej rozwodów, ogromny wzrost zainteresowania adopcjami zwierząt czy wybuch popytu na nieruchomości rekreacyjne – …

0 Pomysł ugody dla frankowiczów od KNF nie pomoże rozwiązać problemu sektora bankowego
21.01.2021 (06:47) – artykuł nadesłany

Pomysł ugody dla frankowiczów od KNF nie pomoże rozwiązać problemu sektora bankowego

Minął już ponad miesiąc od ogłoszenia propozycji Komisji Nadzoru Finansowego (KNF), dotyczącej rozwiązania problemu …

0 Santander Consumer Multirent wprowadził leasing z karencją. Spłata rozpoczyna się po 4 miesiącach
21.01.2021 (06:44) – informacja prasowa

Santander Consumer Multirent wprowadził leasing z karencją. Spłata rozpoczyna się po 4 miesiącach

Santander Consumer Multirent poszerzył ofertę produktową o leasing, w którym spłacanie kontraktu rozpocznie się po …

PRNews.pl

Zobacz również

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Nawet 130 tys. zł różnicy w kosztach. Bankier.pl sprawdził kredyty hipoteczne na dom

Wyższa marża może przełożyć się na spore…

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Prezes Pekao o Idea Banku: Wyrok sądu arbitrażowego nie będzie miał żadnego znaczenia

Tak naprawdę w Idea Banku brakowało około…

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

mBank ostrzega przed fałszywymi linkami podczas zakupów internetowych

Podczas zakupów lub sprzedaży w sieci, nie…

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro w ciągu 5 lat. Jak mógłby działać nowy pieniądz?

Cyfrowe euro powinno stać się rzeczywistością w…

Gotówki nie przyjmujemy – co trzeci Brytyjczyk spotkał się z odmową

Gotówki nie przyjmujemy – co trzeci Brytyjczyk spotkał się z odmową

34 proc. konsumentów w okresie od początku…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – IV kw. 2018 r.

Jaki jest największy bank w Polsce po…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – III kw. 2018 r.

Banki w Polsce obsługują już co najmniej…

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – III kw. 2018 r.

Umacnianie pozycji poszczególnych banków i tylko nieliczne…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

mirekk:

Żeby państwo polskie budowało przynajmniej wystarczająco dużo mostów... …

śr, 20 sty 2021 (12:26) • Aż 67% Polaków uważa, że emerytura nie wystarczy im, aby przeżyć. Prawie 20% nie ma planu, jak zapewnić sobie bezpieczeństwo na starość. Wyniki badania

Slavekk:

A jak zakładasz rachunek w banku to też im dowodu nie pokażesz? …

śr, 20 sty 2021 (06:52) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

GnD:

No tak, bo przecież bez dowodu nagle Polak obraca milionami, ale już z …

wt, 19 sty 2021 (23:35) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

assadf:

Revolut ma przed sobą wiele tego typu trudności, bo CEO nie uznaje, że …

wt, 19 sty 2021 (18:47) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

xxx:

skanu dowodu nie prześlę dziekuję …

wt, 19 sty 2021 (16:03) • Revolut szuka w Polsce banku do współpracy. Potrzebuje lokalnych numerów IBAN

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Pit 2020
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • e-Deklaracje 2019
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pity
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2021 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców