Spółka ekspercka BLOS zajmująca się kompleksowym zarządzaniem procesem likwidacji szkód z Wrocławia od września wprowadziła nową innowacyjną usługę – Gwarancję BLOS.
Narzędzie prewencyjnej ochrony zarezerwowane było do tej pory dla firm windykacyjnych i
zabezpieczało interesy Klientów w zakresie odzyskiwania należności. BLOS chce zabezpieczać swoich klientów w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych oraz likwidacji szkód.
Przedsiębiorcy dzięki Gwarancji BLOS dostają do swoich rąk proste ale bardzo skuteczne narzędzie wspierające ich wszelkie działania w zakresie szkód. Marka BLOS – znana na rynku ubezpieczeniowym od lat, zatrudniająca ekspertów i posiadająca doświadczenie w likwidacji wszelkiego typu szkód jest znakomitym wsparciem dla podmiotów gospodarczych, które na co dzień spotykają się z koniecznością obsługiwania szkód.
Oferta Gwarancji BLOS skierowana jest zarówno do Klientów samodzielnie obsługujących szkody (firmy flotowe, transportowe, spedycyjne, spółdzielnie mieszkaniowe etc.) jak również do firm obsługujących Klienta w zakresie ochrony ubezpieczeniowej (brokerzy ubezpieczeniowi) Pieczęć Gwarancji BLOS na wszelkiej Korespondencji naszych Klientów to jasny Komunikat do jej odbiorców – Uwaga! Interesy tego przedsiębiorcy w zakresie likwidacji szkód i dochodzenia roszczeń zabezpiecza BLOS.
„Gwarancja jest odpowiedzią na potrzeby naszych Klientów – przede wszystkich małych i średnich firm, które nie utrzymują własnych departamentów prawnych i działów likwidacji szkód ze względów ekonomicznych ale potrzebują zabezpieczenia swoich interesów w przypadku jakiejkolwiek sytuacji dla nich kryzysowej. Alternatywą dla „gaszenia pożarów” w firmie i działań ad hoc jest właśnie Gwarancja BLOS – udzielana na pełne 12 miesięcy” –podkreśla Magdalena Barcicka – Prezes Zarządu BLOS.
Niewątpliwie spółka BLOS wyznaczyła nowy kierunek w zakresie ochrony swoich Klientów i
zabezpiecza ich nie tylko po szkodzie ale nawet przed jej wystąpieniem.
/ BLOS
