PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBNP Paribas Bank PolskaBNP Paribas Fortis dobroczynnie na Facebooku
BNP Paribas

BNP Paribas

BNP Paribas jest bankiem uniwersalnym z siedzibą w Warszawie. Powstał w wyniku fuzji Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. z BNP Paribas Bankiem Polska S.A

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bnp-paribas-bank-polska

BNP Paribas Fortis dobroczynnie na Facebooku

BNP Paribas Bank Polska 10.09.2010 (10:51)
BNP Paribas

Od początku września użytkownicy Facebooka mogą jednym kliknięciem pomóc podopiecznym świetlic środowiskowych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci z Łodzi, Krakowa, Szczecina lub Wrocławia. „Pomóż przez klik!” to już druga aplikacja, jaką BNP Paribas Fortis uruchomił w serwisie. 

Kliknięcie na wybrane miasto sprawia, że użytkownik dokłada 2 zł do puli, którą Fundacja BNP Paribas Fortis przekazuje świetlicy środowiskowej Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Każde miasto musi zgromadzić minimalną liczbę 1 500 kliknięć, aby jego świetlica otrzymała od Fundacji BNP Paribas Fortis 3 000 zł na swoje najpilniejsze potrzeby. Placówka, która uzbiera jako pierwsza 1 500 kliknięć, otrzyma podwojoną kwotę pomocy, czyli 6 000 zł.

Aplikacja jest dostępna pod adresem: http://apps.facebook.com/pomoz-przez-klik/.

Działania wsparte są kampanią social ads promującą aplikację w środowisku Facebooka.

– Postanowiliśmy wykorzystać potencjał mediów społecznościowych do wspierania podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Mamy nadzieję, że użytkownicy Facebooka pokażą, że mają wielkie serca i „wyklikają” pomoc dla świetlic środowiskowych TPD – mówi Katarzyna Niedźwiedź, Dyrektor Fundacji BNP Paribas Fortis.

Pieniądze „wyklinane” przez użytkowników Facebooka Fundacja BNP Paribas Fortis przekaże świetlicom, które z kolei przeznaczą je na konkretne cele: malowanie pomieszczeń, zakup nowych mebli, stołu do ping-ponga, remonty drzwi i okien. – Dodatkowym elementem naszej zabawy jest rywalizacja miast: dowiemy się, na które z czterech dużych polskich miast będą najczęściej głosować użytkownicy
i kto najszybciej przekona swoich znajomych na Facebooku, aby włączyli się w akcję
– dodaje Katarzyna Niedźwiedź.

To nie pierwsza aplikacja, poprzez którą BNP Paribas Fortis zaznacza swoją obecność na Facebooku. W kwietniu, w ramach kampanii promującej produkty hipoteczne, bank uruchomił w serwisie aplikację konkursową „Wędrujące pudła”, która zaangażowała blisko 1900 użytkowników.

– Na Facebooku budujemy świadomość marki BNP Paribas Fortis i jej wizerunek jako bliskiej i przyjaznej – wyjaśnia Monika Brudło, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w BNP Paribas Fortis. – Jesteśmy przekonani, że pozytywne skojarzenia z marką powstają zarówno dzięki konkursom czy ciekawym grom, jak również dzięki działaniom z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Dlatego na naszej stronie nie rozmawiamy z fanami tylko o produktach i usługach bankowych, ale umożliwiamy im także zaangażowanie się w działania charytatywne – dodaje Monika Brudło.

Dzięki szeroko prowadzonym działaniom, BNP Paribas Fortis uzyskał na Facebooku pozycję lidera wśród banków pod względem liczby fanów (obecnie ponad 5000).

Przygotowaniem aplikacji „Pomóż przez klik!” dla Fundacji BNP Paribas Fortis zajęła się agencja Infinity Group Sp. z o.o. Za redakcję strony dla fanów BNP Paribas Fortis na Facebooku odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.

Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA

facebook fortis portale społecznościowe 2010-09-10
Redakcja PRNews.pl
Tagi: facebook fortis portale społecznościowe

Sprawdź także:

a 0 Praktyki Nest Banku w raporcie FOB – docenione działania na rzecz ludzi, relacji i odpowiedzialnego rozwoju
18.06.2025 (17:32)

Praktyki Nest Banku w raporcie FOB – docenione działania na rzecz ludzi, relacji i odpowiedzialnego rozwoju

Już od kilku lat projekty realizowane przez Nest Bank są częścią raportu "Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre …

a 0 Credit Agricole partnerem prezentacji Migam.AI w Paryżu
18.06.2025 (17:30)

Credit Agricole partnerem prezentacji Migam.AI w Paryżu

Credit Agricole Bank Polska został partnerem prezentacji pierwszego na świecie automatycznego awatara języka …

a 0 Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez instytucje pożyczkowe. Maj 2025 r.
18.06.2025 (17:29)

Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez instytucje pożyczkowe. Maj 2025 r.

Polski rynek pożyczek pozabankowych opiera się na dwóch głównych segmentach produktowych posiadających swoje …

a 0 Nest Bank nagradza za pieniądze na koncie osobistym
18.06.2025 (17:27)

Nest Bank nagradza za pieniądze na koncie osobistym

Nest Bank od lat słynie z konta osobistego za 0 zł – bez ukrytych opłat za prowadzenie rachunku, kartę …

a 0 Santander Bank Polska świętuje Dzień Przedsiębiorcy - cały tydzień z korzyściami dla firm
18.06.2025 (17:25)

Santander Bank Polska świętuje Dzień Przedsiębiorcy - cały tydzień z korzyściami dla firm

21 czerwca to Dzień Przedsiębiorcy. Z tej okazji Santander Bank Polska już po raz kolejny organizuje specjalne …

a 0 Letnie promocje dla nowych klientów Alior Banku
18.06.2025 (17:24)

Letnie promocje dla nowych klientów Alior Banku

W ramach promocji „Bankuj z Alior Kontem” lub „Bankuj z Kontem Jakże Osobistym” nowi klienci Alior Banku mogą …

PRNews.pl

Zobacz również

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Jaka przyszłość czeka Alior Bank? Trzy scenariusze

Dopiero po wakacjach dowiemy się, jaka przyszłość…

Bank pyta klienta, czy będzie handlował krypto. Klient: to moja sprawa

Bank pyta klienta, czy będzie handlował krypto. Klient: to moja sprawa

Jeden z klientów Citi Handlowego przesłał nam…

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Banki nie potrafią zwiększyć sprzedaży tego produktu. Dlaczego?

Karty kredytowe to jeden z nielicznych segmentów…

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kart kredytowych – I kwartał 2025 r.

Rynek kart kredytowych stoi w miejscu. Na…

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Raport: Liczba użytkowników bankowości mobilnej – I kwartał 2025 r.

Niezmiennie rośnie liczba użytkowników korzystających z bankowości…

Who is who

Emilia Kasperczak

Emilia Kasperczak

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Emilia…

Arkadiusz Bruliński

Arkadiusz Bruliński

Kierownik Zespołu PR i Nowych Mediów w…

Ewa Szerszeń

Ewa Szerszeń

Zastępca rzecznika prasowego, ING Bank Śląski Ewa…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Xandi:

Tak, bardzo brakuje tej opcji. Mam wrażenie, że wszyscy dużo mówią o poprawie …

niedz., 8 cze 2025 (08:08) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Adam K.:

Drogie PKO, zróbcie tylko jedną rzecz - wprowadźcie bezpłatne, nielimitowane przelewy natychmiastowe, a …

pt., 6 cze 2025 (01:09) • PKO Bank Polski na EKF 2025: banki powinny stanąć do rywalizacji o jak najlepsze zaspokojenie potrzeb klientów

Robert P:

kwoty do 200 tyś przez 3 miesiące od założenia konta i za spełnienie …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • ING promuje nową ofertę oszczędnościową. Można zyskać do 6 proc.

Robert P:

. Obecnie ponad 850 tyś użytkowników, k tysiąc tys nie tyś …

pon., 26 maj 2025 (20:42) • Bankier.pl realizuje strategię rozwoju i inwestuje w portal motoryzacyjny Mojeauto.pl

Leszek:

Dziękuję za wspaniałą inicjatywę VELO z programem TALENT. Zbieram dotychczasowe publikacje o laureatach …

pon., 12 maj 2025 (08:07) • Kacper Dworniczak wydał solowy album dzięki wsparciu VeloBanku

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców