BNP Paribas Fortis promuje koncepcję „Asystenta w koncie”. W ramach nowej kampanii, bank zwraca uwagę klientów na ofertę „Konta, które służy pomocą”.
Centralnym punktem tej kampanii jest postać „asystenta” uosabiającego pomoc w nagłych sytuacjach.
Kampania, której celem jest zachęcenie klientów do korzystania z usług assistance prowadzona będzie w mediach tradycyjnych oraz Internecie i potrwa do końca tego roku. Szczególny nacisk kładzie się w niej na media lifestyle’owe, w tym: prasę oraz portale skierowane do kobiet.
– Wprowadzając nową ofertę kont wyszliśmy poza tradycyjną definicję pakietu. Usługi assistance, czyli bezpłatny i szeroki zakres pomocy w codziennym życiu zaoferowaliśmy wszystkim posiadaczom rachunku w BNP Paribas Fortis. Ze względu jednak na charakter i bardzo praktyczny wymiar tej usługi uznaliśmy, że warto opowiedzieć o nim kobietom, które łączą wiele ról i to one najczęściej są organizatorkami życia rodzinnego – mówi Monika Brudło, dyrektor Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w BNP Paribas Fortis.
Z kobietami rozmawiamy tzw. „językiem potrzeb” i nawiązujemy do kobiecych kodów komunikacji. Zwracamy uwagę na konkretne korzyści naszej oferty, przywołujemy ciekawe przykłady wykorzystania „Asystenta w koncie”; pokazujemy, jak może się on przydać kobietom w wielu codziennych – czasami nieprzewidzianych – sytuacjach – dodaje.
Prowadzone działania skupiają się wokół postaci „Asystenta w koncie” symbolizującego całodobową pomoc w każdej sytuacji. O zakresie jego usług można przeczytać na dedykowanej stronie internetowej: www.asystentwkoncie.pl. Na stronie tej znajdziemy opis kont (od S do XL) wraz ze szczegółową informacją na temat pakietów usług assistance właściwych dla danego konta. Do korzystania z assistance przekonują opisy przykładowych, tzw. życiowych sytuacji, w których pomocne okazało się wsparcie „Asystenta w koncie”.
Kluczowa postać kampanii pojawi się również na Facebook’u, gdzie BNP Paribas Fortis jest bankowym liderem, jeśli chodzi o liczbę fanów. Już wkrótce zadebiutuje aplikacja „Asystent w koncie”, która – podobnie jak dotychczasowe konkursy BNP Paribas Fortis – ma aktywizować obecnych, ale i przyszłych użytkowników. W ramach aplikacji, użytkownik będzie mógł wybrać wirtualnego asystenta symbolizującego różne rodzaje pomocy, a następnie wysłać go swoim znajomym z zabawnym komentarzem lub samodzielnie dodać komentarz. Dla najbardziej aktywnych użytkowników, bank przygotował konkurs z nagrodami. Nowa aplikacja zostanie wsparta kampanią social ads na Facebook’u. W tym samym czasie rusza ró1)wnież kampania marketingowa na portalach skierowanych do kobiet.
Cała kampania realizowana jest we współpracy z Garden of Words, pierwszą polską agencją komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet. Działania w Internecie zaplanował Sales & More.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA