Zadaniem realizowanej kampanii jest wprowadzenie nowej serii aparatów Lumix na rynek oraz poinformowanie o nowej funkcji MEGA O. I. S (optyczna stabilizacja obrazu). Celem prowadzonych działań jest zapoznanie z produktem, przedstawienie nowego asortymentu, umocnienie pozycji marki na rynku oraz wzrost sprzedaży. Grupą docelową są osoby potencjalnie zainteresowane zakupem aparatu cyfrowego. Za każdy zakupiony aparat cyfrowy klient otrzymuje w prezencie statyw do aparatu.
Promocja sprzedaży nowego produktu koordynowana jest przez Agencję Reklamową DSK Sp. z o.o., natomiast realizowana przez agencję event marketingową Boomerang Team. 5 osobowa grupa (4 promotorów oraz koordynator) to osoby, które posiadają fachową wiedzę z dziedziny fotografii a ponadto zostały przeszkolone przez Panasonic Polska. Promotorzy posiadają szczegółowe informacje na temat poszczególnych nowych modeli Lumix oraz udzielają klientom fachowych rad przy wyborze sprzętu fotograficznego. Akcje prowadzone są od piątku do niedzieli w ponad 20 sklepach Media Markt, 2 Saturnach, 2 Fotostopach (firmowe sklepy Eurocoloru) oraz 3 sklepach firmy Sonar w całym kraju. Do zadań koordynatora należy również kontrola promotorów, dostarczenie im odpowiedniej ilości materiałów, przygotowanie dokumentacji fotograficznej oraz logistyczne zaplanowanie każdorazowego weekendu promocyjnego.
W akcjach wykorzystywane są materiały POS: katalogi LUMIX, ulotki informacyjne oraz gadżety cukierki w opakowaniu z napisem LUMIX przygotowane przez DSK Sp. z o.o.