Od 22 listopada 2004 r. BOŚ S.A. umożliwia klientom indywidualnym i mikrofirmom dokonywanie operacji finansowych za pośrednictwem Internetu, a w 2005 r. oferta ta zostanie udostępniona klientom korporacyjnym. W 2004 r. wprowadzono również Call Center – telefoniczną obsługę klientów obejmującą min. udzielanie klientom informacji o produktach i usługach Banku, oferowanie produktów nowym klientom, cross selling – przyjmowanie reklamacji.
Bank. szczególną wagę przywiązuje do współpracy z małymi i średnimi firmami. Do nich kieruje specjalny „Pakiet dla Twojej Firmy”, wielowariantowy, z wykorzystaniem systemu BOSCOM. Pakiet „Ekobiznes” to korzystna oferta dla przedsiębiorstw zajmujących się produkcją urządzeń i wyrobów służących ochronie środowiska oraz świadczących usługi ich montażu. Dla mikro przedsiębiorstw mamy ekstra pakiet JANTAR.
Od 1 marca br. Bank oferuje korzystniejsze warunki obsługi bankowej wspólnotom mieszkaniowym (niższe opłaty za prowadzenie pakietu ARKADIA, przeznaczonego specjalnie dla wspólnot mieszkaniowych), zapewniając jednocześnie preferencyjne formy kredytowania.
Znakiem charakterystycznym Banku w szczególności w zakresie oferty depozytowej dla klientów indywidualnych były w minionym roku ekolokaty. W 2004 r. udostępniono klientom „Lokatę z sokołem”, od której odpis był przeznaczony na rzecz Programu Restytucji Sokoła Wędrownego w Polsce. Kolejna 10-ta ekolokata pod nazwą „ Lokata z łosiem” wprowadzona w IV kwartale 2004 r. będzie wspierała Biebrzański Park Narodowy. Lokaty te cieszyły się dużym zainteresowaniem klientów ze względu na konkurencyjne oprocentowanie (obecnie od 4,4% do 6,10 %) zależne od wartości depozytu jak i okresu na który zostały złożone (4 lub 7 miesięcy).
Innymi produktami Banku, które podbiły klientów indywidualnych były kredyt hipoteczny oraz kredyt giełdowy na zakup akcji PKO BP S.A. W rankingu 11 banków udzielających kredytów giełdowych na zakup akcji PKO BP S.A., BOŚ S.A. zajął 5 miejsce. Oferta kredytów hipotecznych była systematycznie doskonalona i dopasowywana do potrzeb klientów min. poprzez: wydłużenie do 35 lat maksymalnego okresu kredytowania, możliwość kredytowania całego kosztu inwestycji, promocyjne obniżenie marży Banku, atrakcyjne warunki cenowe. Kredyty udzielane są w walutach polskich i zagranicznych we współpracy z deweloperem, spółdzielnią mieszkaniową, pośrednikiem finansowym lub agencją obrotu nieruchomościami. Działania te dały wymierne efekty bowiem Kredyt Hipoteczny otrzymał tytuł Europroduktu w Programie Promocyjno-Gospodarczym organizowanym przez Polskie Towarzystwo Handlowe sp. z o.o.
Produktem Banku, który również zyskał tytuł Europroduktu była „Europejska Oferta BOŚ S.A.” adresowana do przedsiębiorców oraz jednostek samorządu terytorialnego zainteresowanych uzyskaniem dotacji ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Funduszu Spójności i Funduszy Strukturalnych oraz Inicjatyw Unii Europejskiej. Bank w ramach Europejskiej Oferty wspomaga klientów w zidentyfikowaniu potrzeb i możliwości w zakresie finansowania ze środków Unii Europejskiej oraz zapewnia korzystne współfinansowanie projektów inwestycyjnych objętych Programami Unijnymi.
Bank pośredniczył w transakcjach zakupu/sprzedaży bonów skarbowych oraz oferował usługę Cash Management. Sukcesywnie rosło zainteresowanie podmiotów korporacyjnych dokonywaniem operacji finansowych za pośrednictwem systemu Home-Banking “BOSCOM” (autorski system BOŚ S.A.).