Tieto Poland i Microsoft wspierają kolejną edycję międzynarodowego konkursu dla studentów: Global Innovation Tournament.
Impreza organizowana jest we współpracy z Uniwersytetem Stanforda w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. W tym roku, studenci mają za zadanie stworzyć innowacyjne rozwiązanie dla globalnego problemu, którym w tym roku jest kryzys gospodarczy.
W ramach konkursu, studenci przesyłają swoje prace w formie krótkiego klipu wideo do serwisu YouTube. Lokalni organizatorzy z kilkudziesięciu krajów świata, wybiorą najlepsze prace i prześlą je do Uniwersytetu Stanforda, który je oceni.
Globalni zwycięzcy zostaną ogłoszeni na stronie internetowej Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. W Polsce koordynatorem Global Innovation Tournament jest Netcamp we współpracy z Wydziałem Informatyki ZUT oraz Szczecińskim Parkiem Naukowo-Technologicznym. Konkurs wspierają firmy Microsoft i Tieto Poland. Patroni medialni to Studia.Net, Edukacja.Net, Kierunki.Net
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie: http://www.git.org.pl
Źródło: Tieto Poland