Rozstrzygnięto pierwszą w Polsce edycję konkursu Business Superbrands. Projekt organizowany jest w naszym kraju na zlecenie międzynarodowej organizacji
The Superbrands Ltd, promującej ideę brandingu w 70 krajach świata. Głosami kilkudziesięciu ekspertów (znanych praktyków biznesu i przedstawicieli dziennikarzy ekonomicznych), wchodzących w skład Rady Marek, wyłoniono najsilniejsze i najbardziej rozpoznawalne marki sektora B2B (business to business).
Tytuł Business Superbrand, który otrzymała Ergo Hestia, przyznawany jest nielicznej grupie marek (poniżej 5 proc. wszystkich ocenianych marek). Jak informują organizatorzy konkursu: „Superbrand to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi”.
Business Superbrands to trzeci projekt wprowadzony w Polsce przez organizację The Superbrands Ltd. Do tej pory rodzime firmy mogły brać udział w dwóch programach: Superbrands i CoolBrands.