Obecnie System Zarządzania Jakością ISO 9001:2000 obejmuje w BZ WBK dwa procesy: personalizację kart płatniczych i obsługę polecenia wypłaty w obrocie dewizowym. Do końca roku bank zakończy łącznie dziewięć procesów certyfikacji, natomiast już w przyszłym chce objąć tym procesem kolejnych dziesięć pionów. Docelowo BZ WBK planuje uzyskać certyfikaty dla wszystkich ważniejszych pionów.
W tym roku System Zarządzania Jakością wg ISO 9001:200 w BZ WBK zostanie poszerzony o kolejnych siedem procesów: obsługę polecenia wypłaty w obrocie krajowym, obsługę klientów usług elektronicznych BZ WBK24 oraz Minibank 24, rozliczanie transakcji kartami płatniczymi, obsługę operacyjną e-wniosków o otwarcie konta, centralną obsługę bazy zastrzeżeń dokumentów, wytwarzanie i integrację oprogramowania.
Jak podaje bank, wprowadzenie certyfikatów przynosi już mierzalne efekty w postaci wzrostu przychodów banku oraz wyższej jakości procesu obsługi w oddziałach.