– Bank wspiera małe i średnie przedsiębiorstwa na wielu płaszczyznach. Podstawa to oczywiście produkty finansowe, nie tylko takie jak kredyt, lokata czy depozyt, ale również produkty pochodne takie jak opcje, forward czy akredytywy. Jednak tak oferta nie jest wystarczająca, aby dziś firmy mogły dobrze konkurować na rynku – mówi Feliks Szyszkowiak – członek zarządu Banku Zachodniego WBK.
Naszym celem jest wspomagać firmy także produktami około finansowymi. Te działania mają na celu pomoc w pozyskaniu środków pomocowych. Mowa tu o blisko 5 tys. firm w kraju. Organizujemy spotkania lokalne dla tych firm. Pomagamy w ich lokalnych problemach, ale również w obszarze digital.
W tej chwili zależy nam przede wszystkim na pogłębianiu relacji z firmami, dzięki temu lepiej zapoznajemy się z firmą i poznajemy jej plany na przyszłość, co pomaga nam w dobraniu lepszej oferty – mówi Feliks Szyszkowiak.