Bank Pomysłów Banku Zachodniego WBK najlepiej zaprojektowaną usługą na polskim rynku – zadecydowali eksperci Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Usługa BZ WBK została nagrodzona tytułem „Dobry Wzór 2010”.
Bank Pomysłów to serwis Banku Zachodniego WBK umożliwiający Internautom wypowiadanie opinii na temat produktów i usług banku oraz zgłaszanie pomysłów ich usprawnienia. BZ WBK korzysta z tych propozycji. Dotychczas wdrożono w banku ponad 150 rozwiązań zgłoszonych w Banku Pomysłów. Dotyczą one praktycznie każdej kategorii usług bankowych – od kont osobistych po obsługę firm. Platforma komunikacyjna stworzona przez BZ WBK daje także możliwość dyskutowania o propozycjach Internautów oraz tworzenia rankingów najlepszych propozycji oraz komentarzy. Bank informuje Internautów który z pomysłów został wdrożony.
– Wskazanie Banku Pomysłów jako najlepiej zaprojektowanej usługi na polskim rynku jest wielkim wyróżnieniem nie tylko dla naszego banku, ale także dla naszych klientów, którzy ten serwis współtworzą – podsumowuje Katarzyna Prus-Malinowska, dyrektor ds. komunikacji i promocji Direct Banking. – Nagroda także potwierdza, że nasz bank obrał właściwy kierunek rozwoju produktów i usług, uwzględniając sugestie klientów. Mam nadzieję, że nasza usługa stanie się dobrym wzorem dla innych firm, bowiem udowadnia, że współtworzenie z klientami ma swoje uzasadnienie nie tylko relacyjne, ale również biznesowe – mówi K. Prus-Malinowska.
Kategoria dobrze zaprojektowanych usług pojawiła się w prowadzonym od 17-tu lat konkursie po raz pierwszy. W konkursie IWP oceniono usługi, które przede wszystkim służą rozwiązywaniu problemów bądź zaspokajaniu potrzeb klientów.
Bank Pomysłów BZ WBK znajduje się na stronie: www.bankpomyslow.bzwbk.pl
Źródło: BZWBK