20 lutego rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna. Mediaplan obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne – TVP1, TVP2, TVN, TVN7, POLSAT, TV4. Reklama pojawi się też na kanałach tematycznych takich jak: National Geographic, Discovery, Ale Kino, VIVA, Club czy AXN. Kampania telewizyjna potrwa do końca kwietnia.
Spot reklamowy „Naukowiec” jest nietypowy i oryginalny. Reklama w niestandardowy sposób pokazuje tak pobudzające działanie kawy Primy Guaranesy, że duet kawy i guarany jest w stanie każdego pobudzić do życia. Twórcy reklamy postanowili na oryginalność – spot jest nowym sposobem na pokazanie kawy i jej właściwości.
Wsparciem dla kampanii telewizyjnej będzie kampania radiowa. Spoty reklamowe tym razem będzie można usłyszeć w Trójka, Radiu Zet, RMF FM, Wawie i Radiu Planeta, którego można słuchać w Katowicach, Opolu, Krakowie i Bielsku Białej.
Kolejnym elementem działań reklamowo-promocyjnych będzie kampania outdoorowa, która ruszy na początku marca. Wsparciem dla działań będzie kampania reklamowa w kinach i w Internecie na specjalnie przygotowanej stronie.
Z początkiem marca ruszy także druga edycja akcji promocyjnej „Poranna pobudka”, obejmującej poranne eventy w ośmiu największych miastach Polski i akcje degustacyjne w punktach sprzedaży.
Grupę docelową kampanii stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 – 35, mieszkający w miastach powyżej 50.000 mieszkańców, z minimum średnim dochodem i wykształceniem. Adresatami działań są młodzi ludzie, którzy zaczynają życie osobiste i zawodowe „na własny rachunek”, są aktywni, nowocześni, ambitni i dynamiczni, a także otwarci na nowości i innowacyjne propozycje.