Zepter International istnieje w Polsce od 1992 roku. Jest jedną z największych firm sprzedaży bezpośredniej. Posiada kilkadziesiąt biur regionalnych i dwa salony wystawowe. Prezentacją i sprzedażą produktów, które dotarły do 1 700 000 klientów, zajmuje się około 4 tysięcy przedstawicieli handlowych.
Wprowadzając do sprzedaży nowe produkty – m.in. system próżniowy do przechowania żywności Pro vacSy, oraz wielofunkcyjny system czyszczący – Tutto Jebbo, firma Zepter zdecydowała się wykorzystać telemarketing do kontaktu ze swoimi klientami.
Konsultanci Call Center Poland dzwonią do osób, które posiadają już jeden z produktów firmy Zepter, proponując im możliwość zorganizowania prezentacji nowych produktów dla kilkorga najbliższych znajomych. Na takim spotkaniu przedstawiciel firmy Zepter, prezentuje możliwości tutto Jebbo oraz systemów próżniowych Pro VacSy. W podziękowaniu za zorganizowanie spotkania, gospodarz otrzymuje upominek w postaci jednego z produktów firmy Zepter.
Call Center Poland odpowiedzialna jest za nawiązanie kontaktu z potencjalnymi gospodarzami spotkań oraz przekazanie informacji o osobach zainteresowanych do Zeptera.
Współpraca Call Center Poland z Zepter International jest najlepszym przykładem wykorzystania narzędzi call center do połączenia zaawansowanej obsługi klienta z progresywnymi akcjami sprzedażowymi.