Firma Call2Action, która z powodzeniem zadebiutowała na polskim rynku w 2008 r., oferując rozwiązania oparte na technologii Digital Signage, konsekwentnie realizuje plan wejścia na rynek NewConnect, o którym poinformowała przed tygodniem. Jednym z jej głównych partnerów jest sieć delikatesów Piotr i Paweł.
„Obecnie Call2Action dysponuje 336 monitorami w 42 sklepach sieci delikatesów Piotr i Paweł. Daje to możliwość zaoferowania reklamodawcom około 4,5 mln. kontaktów miesięcznie” – mówi Rafał Tyborowski, Zastępca Dyrektora Biura Reklamy Call2Action i dodaje: „Finalizujemy właśnie rozmowy z kolejną dużą siecią handlową co pozwoli nam znacznie rozszerzyć sieć monitorów i zdecydowanie zwiększyć ilość kontaktów”.
Point of Sale Television (POS TV) stworzyła uzupełnienie dla tradycyjnych nośników reklamowych. Telewizja w punkcie sprzedaży umożliwia dotarcie do wąsko zdefiniowanego, specyficznego odbiorcy. Rynek docenił dotychczasową działalność Spółki jak również rozwojowy charakter tego medium. Call2Action zostało uhonorowane wyróżnieniem OOH Awards w kategorii Firma Roku, Digital Signage oraz tytułem BizTrendy 2008 w kategorii Point of Sale.
W Europie Zachodniej, nowe medium rozwija się z powodzeniem już od kilku lat, a w Stanach Zjednoczonych już przeszło 15 lat sieci handlowe wypracowują w ten sposób dodatkowe, milionowe dochody z reklam. Nie dziwi więc fakt, że również w Polsce zainteresowanie ze strony klientów jest coraz większe. Pozwala to firmie Call2Action z nadzieją patrzeć w przyszłość.
Źródło: Call2Action