PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościMarketing i PRCarrefour Polska – świąteczne akcje charytatywne

Carrefour Polska – świąteczne akcje charytatywne

Marketing i PR 22.12.2005 (17:18)

Carrefour Polska, obok wkładu w rozwój ekonomiczny kraju, może poszczycić się również aktywnym uczestnictwem w szeroko rozumianej działalności prospołecznej i sponsoringowej. W 2005 roku firma wspierała domy dziecka, przedszkola, szkoły podstawowe. Pomagała osobom starszym i niepełnosprawnym. Ofiarowała swoje wsparcie fundacjom i domom opieki społecznej, zarówno w postaci darów rzeczowych, przekazując: pomoce naukowe, żywność, ubrania, zabawki, słodycze i artykuły pierwszej pomocy, jak i środki finansowe. Na działania charytatywne w tym roku Carrefour Polska przeznaczył ok. 850.000 zł i ok. 950.000 zł na sponsoring – suma podejmowanych działań wszystkich hipermarketów sieci (32). Ponadto Fundacja Carrefour Group przeznaczyła 480.000 zł na działania polskiej fundacji „mali bracia Ubogich”.

„Mikołaj z sąsiedztwa” – kolejna wspólna akcja świątecznej pomocy Biura Promocji Miasta i Carrefour Polska, zorganizowana dla najbiedniejszych rodziny z Warszawy. Sąsiedzi dobrego serca zgłaszali do Urzędu Miasta wielodzietne rodziny, mieszkające w ich okolicy, które ich zdaniem potrzebują świątecznego wsparcia. Następnie Carrefour Polska przygotował specjalne indywidualne paczki dla każdej zgłoszonej rodziny (ponad 300 paczek), a taksówkarze z MPT wraz z pracownikami Biura Promocji rozwieźli przesyłki do adresatów.

„Nadchodzące święta to okres szczególny i wyjątkowy – mówi Tadeusz Deszkiewicz dyrektor Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy – By dla każdego mieszkańca naszego miasta mógł być choć w części tak postrzeganym, wraz z życzliwymi ludźmi i firmami zorganizowaliśmy liczne akcje pomocowe. Carrefour Polska już po raz kolejny stał się Mikołajowym darczyńcą z sąsiedztwa, przynosząc spełnienie i radość rodzinom warszawiaków.”

„Dla innych” – świąteczna akcja podarunkowa przygotowana przez Carrefour Polska dla stołecznych Domów Dziecka (min. Dom Matki i Dziecka, dom Małego Dziecka) i organizacji społecznych (Stowarzyszenie „mali bracia Ubogich”, Stowarzyszenie Otwarte Drzwi). Z okazji Świąt Bożego Narodzenia firma przekazała na rzecz potrzebujących hurtowe ilości produktów spożywczych.

„Odpowiedzialny biznes, według Carrefour, to podejście długofalowe i strategiczne – podkreśla Alain Souillard Dyrektor Generalny Carrefour Polska – we wszystkich krajach, w których Grupa jest obecna, podejmuje działania oparte na zasadach dialogu społecznego i poszukiwaniu rozwiązań korzystnych tak dla przedsiębiorstwa, jak i jego całego otoczenia. Zapisane wartości w politykach firmy zamieniamy na konkretne czyny – w mijającym roku na działania non-profit przekazaliśmy 2 280 000 zł”.

Fundacja Nasza Ziemia – akcja ekologiczna „Kupuj z torbą”, która odbyła się w ramach tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska”. Każdy klient hipermarketu Carrefour na Bemowie, w zamian za przyniesione surowce wtórne otrzymał bawełnianą praktyczną torbę na zakupy. Dla zwycięskiej szkoły i przedszkola, które wzięły udział w konkursie „Sprzątanie świata na co dzień”, Carrefour Polska ufundował dwa zestawy pojemników do selektywnej zbiórki śmieci 4-EKO.

Zaangażowanie Carrefour polska w ogólnopolskie działania charytatywne w 2005 roku Federacją Polskich Banków Żywności – współpraca z organizacją przy akcjach zbiórki żywności dla najbardziej potrzebujących dzieci. Na terenie wszystkich sklepów sieci w kraju: hipermarketów Carrefour i supermarketów Champion/Globi obyły się dwie duże akcje: „Podziel się posiłkiem” i „Świąteczna Zbiórka Żywności”

Fundacja Dziecięca Fantazja – promocja singla „Biały Anioł”, bezpłatna dystrybucja płyty CD na terenie wszystkich hipermarketów w Polsce, przeznaczonej na cele charytatywne.

Stowarzyszenie „mali bracia Ubogich” – wspieranie przedsięwzięć organizacji, a także zorganizowanie grudniowej akcji informacyjnej na terenie sklepów sieci Carrefour (Warszawa, Poznań, Lublin), promującej działania stowarzyszenia.

„I ty możesz zostać św. Mikołajem” – po raz drugi Carrefour Polska wziął udział w grudniowej akcji TVP 2 na rzecz dzieci z Domów Dziecka, przeznaczając pieniądze Stowarzyszeniu Pielęgniarsko-Opiekuńczemu z Częstochowy

na przeprowadzenie niezbędnych prac remontowo-budowlanych.

„Świąteczne smakołyki dla dzieci” – bożonarodzeniowa akcja Carrefour przekazania darów do domów dziecka w całej Polsce. Każdy hipermarket sieci Carrefour przeznaczył dla dzieci z Domów Dziecka mieszczących się w sąsiedztwie danego sklepu duże ilości słodyczy (np. Carrefour Arkadia – 37 tys. czekolad, Carrefour Legnica – ok. 16 tys., Szczecin – 23 tys., Elbląg – 12 tyś., Tarnów

ok. 9 tyś. itd.)

2005-12-22
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców