W ramach kampanii agencja przygotowuje i wydaje magazyn informacyjny „Diabetologia na co dzień” w nakładzie 20 tys. egzemplarzy. Dwumiesięcznik skierowany jest przede wszystkim do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) oraz lekarzy diabetologów.
Magazyn został przygotowany przy współpracy ze specjalistami z dziedziny diabetologii, a jego pierwszy numer firma wydała w lipcu 2005 roku.
Redakcja stawia sobie za cel wspieranie lekarzy w codziennej walce z cukrzycą, która zyskuje miano epidemii XXI wieku. Autorzy pragną dotrzeć do lekarzy z informacjami praktycznymi, ułatwiającymi diagnozowanie cukrzycy, pierwsze etapy leczenia czy podejmowanie decyzji terapeutycznych.
Magazyn „Diabetologia na co dzień” to kolejny magazyn, który agencja casusBTL wydaje we współpracy ze swoimi klientami i partnerami edukacyjnymi. Wśród stworzonych magazynów jest także wydawany w 2004 roku „ergo.energis” wspierający wewnętrzną komunikację wśród pracowników firmy Energis.