Czytelnicy serwisu internetowego PC World wybrali Produkt Roku 2010. O ten tytuł walczyły najbardziej znane programy, a także popularne serwisy internetowe. W ogólnym zestawieniu porównywarka Ceneo.pl zyskała aż 66% głosów zdobywając tym samym trzecie miejsce. Ceneo wyprzedziło m.in. gigantówi internetu – wyszukiwarkę Google i serwis społecznościowy Facebook.
Głosowanie w plebiscycie odbywało się w dniach od 4 do 20 listopada. Głosujący mieli do dyspozycji ponad 40 kategorii, w których znalazły się produkty nominowane przez redakcję PC World’a. W głosowaniu wzięło udział ponad tysiąc użytkowników, swój głos można było oddać na więcej niż jeden produkt. Ostatecznie w pierwszej trójce znalazły się dwa rodzime produkty: Allegro.pl na miejscu pierwszym i Ceneo.pl na miejscu trzecim. Miejsce drugie przypadło w udziale dla nowego Windowsa.
„Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia. Jest ono dla nas niezwykle cenne z tego powodu, że to sami użytkownicy wyrazili swoją aprobatę dla naszych działań. – mówi Anna Jasińska, Starszy Specjalista ds. Marketingu – Każdego dnia dokładamy wielu starań aby produkt jakim jest Ceneo uczynić jeszcze bardziej użytecznym dla kupujących. To miłe, że starania te są doceniane.” – dodaje.
Źródło: Ceneo