Zespół ds. Centrum Nauki Kopernik nawiązał współpracę z firmą On Board Public Relations. Konsultanci On Board PR pomogą twórcom Centrum w opracowaniu kompleksowej strategii sponsoringowej. Wynikiem współpracy ma być plan pozyskania dodatkowego wsparcia dla ośrodka i oferta sponsoringowa adresowana do potencjalnych partnerów Centrum. Ośrodek, który ma powstawać w ciągu najbliższych dwóch lat w Warszawie będzie pierwszym w Polsce interaktywnym centrum edukacyjnym i jest największym projektem tego typu realizowanym w kraju. Prace na rzecz Centrum są realizowane przez On Board PR jako działania pro publico bono.
Centrum Nauki Kopernik (www.centrumnauki.pl) będzie pierwszym w Polsce interaktywnym ośrodkiem edukacji naukowej dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W umowie podpisanej 1 czerwca 2005 r. prezydent m.st. Warszawy, minister nauki i informatyzacji oraz minister edukacji narodowej i sportu nadali mu formę wspólnej instytucji kultury i zapewnili finansowanie. Siedziba Centrum o łącznej powierzchni 15 000 m2 zostanie zbudowana na warszawskim Powiślu, wg projektu RAr-2 Laboratorium Architektury z Rudy Śląskiej. W połowie 2006 r. rozpoczną się międzynarodowe konkursy na realizacje działów ekspozycji stałej Centrum. Otwarcie ośrodka przewidziane jest na wrzesień 2008 r.