Ubezpieczyciel komunikacyjny Liberty Direct został laureatem Programu Certyfikacyjnego Użyteczna Strona, którego celem jest określenie poziomu funkcjonalności, bezpieczeństwa oraz jakości serwisów internetowych.
Certyfikat potwierdza, że Liberty Direct stosuje najlepsze praktyki zgodne ze światowymi standardami użyteczności serwisów internetowych. Nagroda jest wyrazem uznania za przestrzeganie zasad mających na celu budowanie wygodnej i przyjaznej witryny dla e-klienta.
W ramach programu Certyfikat Użytecznej Strony zostało przeprowadzone kompleksowe badanie strony internetowej libertydirect.pl między innymi pod kątem łatwości poruszania się po stronie, technologicznej dostępności serwisu oraz bezpieczeństwa i polityki prywatności. Serwis firmy uzyskał ponad 60 proc. wartości tzw. Indeksu Użytecznej Strony, co oznacza, że poziom jej użyteczności jest jednym z najwyższych.
„W przypadku firm directowych serwis internetowy jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, ponieważ w dużej mierze to właśnie od jego użyteczności zależy, czy Klient zdecyduje się na skorzystanie z oferowanych przez nas usług. Dlatego przykładamy bardzo dużą wagę do tego, by użytkownik mógł intuicyjnie znaleźć w serwisie interesujące go informacje dotyczące np. szybkości likwidacji szkód, a także z łatwością dokonać wyceny polisy oraz dokonać jej zakupu.” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Marketingu Liberty Direct. „Przyznany Certyfikat cieszy nas tym bardziej, iż jest to już drugie wyróżnienie przyznane serwisowi internetowemu naszej firmy.” – dodaje.
Serwis internetowy Liberty Direct został również nagrodzony w raporcie „OC w Internecie. Użyteczność serwisów internetowych polskich ubezpieczycieli OC” przygotowanym pod patronatem Rzecznika Ubezpieczonych przez firmę doradczą Making Waves. Głównym celem raportu było ukazanie stopnia wykorzystywania potencjału Internetu przez towarzystwa ubezpieczeniowe w sprzedaży ubezpieczenia OC.
Źródło: Liberty Direct