1 czerwca 2014r. Proama rozpoczęła emisję kolejnego spotu autorstwa Change Integrated. Tym razem ubezpieczyciel ponownie promuje autocasco i zwraca uwagę na szeroki zakres ubezpieczenia, dzięki zastosowanej formule „all risk”.
– W reklamie podkreślamy, że dzięki ubezpieczeniu autocasco „all-risk” klient otrzymuje w Proama ochronę od wszystkich typowych zdarzeń oraz t, które są trudne do przewidzenia. Spot ten jest kontynuacją poprzedniego, w którym podkreślaliśmy inny ważny element naszych ubezpieczeń autocasco – nowe i oryginalne części, przy naprawie bezgotówkowej lub na fakturę– wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
Od początku działalności Proama w swojej komunikacji marketingowej podkreśla profesjonalny zespół specjalistów ds. ubezpieczeń, Osobistego Doradcę dedykowanego osobom kupującym przez Internet i telefon oraz rolę agentów w procesie sprzedaży polis.
Kreacja oraz strategia do tej kampanii została przygotowana przez agencję Change Integrated, która jest odpowiedzialna za obsługę marki Proama od początku jej aktywności reklamowej w Polsce, na przełomie 2011/2012 roku. Produkcją spotu zajął się Dom Produkcyjny Bomaye, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediacom.
Klient:Česká pojištovna S.A. Oddział w Polsce
Marka: PROAMA
Przedstawiciele Klienta: Mira Dobek, Olga Tobiasz
Agencja: Change Integrated
Client Service: Jolanta Mazurek (Group Account Director), Ewa Przytulska (Acc.Supervisor)
Strategia: Adam Śmiłowski (Strategic Planner)
Dyrektor Kreatywny Janek Majle
Creative Team: Iwa Bondarczuk (Art. Director), Katarzyna Dudek (Copywriter)
Dom produkcyjny: Studio Bomaye, Grażnieff Moess ( Producent)
Media: TVC
Dom mediowy : Mediacom
Start kampanii: 01.06.2014