Wraz z początkiem września Ciszewski Financial Communications, firma doradztwa komunikacyjnego, rozpoczęła współpracę z RICS, jedną z najbardziej uznanych międzynarodowych organizacji skupiających profesjonalistów związanych z rynkiem nieruchomości. Dział Real Estate CFC będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii komunikacji na rynku polskim oraz implementację międzynarodowych działań PR.
The Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) powstał w 1868 roku w Wielkiej Brytanii. Instytucja zrzesza w swoich szeregach osoby reprezentujące najwyższe standardy zawodowe, m.in. rzeczoznawców, architektów, licencjonowanych nadzorców, inspektorów, pośredników, ekonomistów czy też analityków związanych z branżą nieruchomości oraz rynkiem budowlanym. Organizacja liczy ponad 100 tys. członków na całym świecie, w tym ponad 200-tu w Polsce.
Agencja odpowiada za prowadzenie działań w ramach komunikacji korporacyjnej i edukacyjnej. Głównym ich celem jest przybliżenie polskiej opinii publicznej charakteru działalności stowarzyszenia, jego standardów i najlepszych praktyk reprezentowanych na całym świecie przez jego członków.
– Naszą misją jest promowanie najlepszych wzorców profesjonalizmu i wyznaczanie standardów w oparciu o rygorystyczny kodeks etyczny. Zwiększenie naszego zaangażowania w Polsce jest konsekwencją rozwoju rynku nieruchomości oraz wzrostem świadomości nt. norm etycznych w tej branży – mówi Anna D. Konieczna, Country Manager, RICS Europe. – Zależało nam na współpracy z agencją, posiadającą wyróżniające się na rynku kompetencje w obszarze nieruchomości i finansów, a takich kompetencji dowiodła firma Ciszewski Financial Communications – dodaje.
– Jesteśmy dumni z faktu, że tak szacowna organizacja, jaką jest RICS powierzyła nam zadanie zwiększenia na polskim rynku świadomości norm etycznych, wiedzy oraz najlepszych praktyk RICS z całego świata – komentuje Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.
Źródło: Ciszewski Financial Communications