Umowa z Sage Symfonia obejmuje pełną opiekę PRową nad 8. edycją Konkursu Księgowy Roku. Agencja Ciszewski Public Realtions, która opracowała wspólnie z Sage Symfonia koncepcję nowej formuły Konkursu będzie odpowiedzialna za realizację całej strategii komunikacji tego wydarzenia.
Unowocześniona, zdynamizowana formuła tegorocznej edycji wymaga zwiększenia nacisku na komunikowanie Konkursu zarówno w środowisku rachunkowości, jak i naukowym i opiniotwórczym, stąd też decyzja o rozpisaniu przetargu na obsługę public relations – powiedziała Joanna Carbol, Kierownik Projektu „Księgowy Roku” w Sage Symfonia.
Według nowej formuły wszyscy wyłonieni w eliminacjach uczestnicy zostaną zaproszeni, wraz z osobami towarzyszącymi, na dwudniową Sesję Finałową na Zamek w Książu. Realizacją projektu z ramienia Ciszewski PR zajmuje Account Manager, Piotr Cywiński.