PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćCiti HandlowyCiti Handlowy otworzył pilotażowy oddział Smart
Citi Handlowy

Citi Handlowy

Bank Handlowy w Warszawie SA -  bank komercyjny działający aktualnie pod marką Citi Handlowy. W skład grupy kapitałowej banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing.

Citi Handlowy otworzył pilotażowy oddział Smart

Citi Handlowy 20.09.2013 (10:37)
Citi Handlowy

W Galerii Katowickiej Citi Handlowy powstała nowoczesna placówka Smart, która nie przypomina żadnej istniejącej w Polsce. Brak w niej tradycyjnych stanowisk kasjerskich i podziałów na część dla klientów i pracowników. Są za to wielkoformatowe ekrany dotykowe, ogromny ekran informacyjny i tablety oddane do użytku klientom. To pierwszy tego typu oddział nie tylko w Polsce, ale także w Europie.

„Przedefiniowujemy rolę oddziału. Zmieniamy punkt ciężkości z transakcyjnej na taką, która angażuje naszego klienta i odpowiada na jego potrzeby. Inteligentne oddziały mają być tam gdzie nasi klienci, m.in. w galeriach handlowych – mówi Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy – Tablety, ekrany dotykowe, wszystkie te nowinki technologiczne mają pomagać klientom w zapoznaniu się z ofertą i wybraniu produktu, który odpowie na ich potrzeby. Z drugiej strony ten oddział nowej generacji ma być miejscem, gdzie klient przyzwyczaja się do naszych mobilnych i internetowych rozwiązań. Dzięki temu wszystkie nasze aplikacje na telefon, iPad czy też nasza bankowość internetowa stają się potem przedłużeniem oddziału, dodaje.  

Doradcy skupieni na potrzebach klientów zachęcają do korzystania z mobilnych rozwiązań banku

Smart oddział zbudowany jest tak, by jak najlepiej identyfikować potrzeby klientów a potem konstruować dla nich zindywidualizowaną ofertę. Oddział nie służy już tylko do przeprowadzania operacji transakcyjnych. Teraz to także miejsce do rozmowy o produktach i ofertach. W oddziale Smart nie ma tradycyjnych stanowisk kasjerskich, czy też stref zarezerwowanych dla pracowników. Cały oddział został tak zaprojektowany, aby ułatwić i zachęcić klientów do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej i jednocześnie  budować z nim relacje. W oddziale można więc samodzielnie zlecić przelew, sprawdzić saldo, opłacić rachunki. Samodzielnie można też zaktualizować swoje dane osobowe, wypełnić wniosek o nowy produkt. To wszystko korzystając z nowoczesnych i intuicyjnych tabletów oraz ekranów dotykowych. Rolą doradcy jest natomiast skupienie się na precyzyjnym zidentyfikowaniu potrzeb bankowych klienta. Doradcy Smart oddziału mają wiedzę na temat każdego z oferowanych przez bank produktów. Dzięki temu zapoznają klienta z kompleksową ofertą i proponują odpowiadające jego oczekiwaniom rozwiązania.

 

Innowacyjna prezentacja oferty – zindywidualizowana oferta

Wielkoformatowy ekran informacyjny – w oddziale Smart tradycyjne materiały informacyjne dostępne są na nośnikach cyfrowych. Tuż przy wejściu do oddziału znajduje się – widoczny z ulicy – wielkoformatowy ekran, gdzie wyświetlane są aktualne promocje i informacje rynkowe, jak np. kursy walut, notowania giełdowe, filmy promocyjne czy informacje na temat pogody.

Ekrany dotykowe – w dalszej części oddziału klienci mogą skorzystać z ekranów dotykowych, na których znajdują się szczegółowe informacje o poszukiwanych produktach. Tutaj też mogą skalkulować ile będzie ich kosztował wybrany produkt czy też porównać ofertę kart kredytowych, by wybrać taką która najlepiej wpisze się w ich styl życia.

Stół z tabletami – w centrum open space znajduje się stół z tabletami. To tutaj klienci mogą z doradcami porozmawiać na temat swoich bankowych spraw. Tutaj też mogą zalogować się do bankowości internetowej, zrealizować przelew czy wydrukować wyciąg. Obraz na tabletach widoczny jest tylko dla dwóch osób – klienta i doradcy – siedzących przy stole. To także miejsce, gdzie klienci mogą sfinalizować swoją umowę z bankiem – wypełnić wniosek, dane osobowe i na końcu podpisać umowę.

Prywatne pokoje – na końcu oddziału klienci mają do swojej dyspozycji dwa tzw. „prywatne pokoje”, gdzie mogą porozmawiać o swoich poważniejszych sprawach bankowych np. inwestycjach. Tutaj też mogą skorzystać z video połączenia ze szczególnym ekspertem, np. doradcą inwestycyjnym. 

Smart oddziały – obecne tam gdzie obecni są klienci

Oddziały Smart mają być obecne tam, gdzie kluczowi dla banku klienci. To konsekwentna realizacja zapoczątkowanej jeszcze w 2010 r. obecności bank w miejscach aktywności strategicznych grup docelowych. Citi Handlowy przeprowadził badania zachowań swoich klientów. W ten sposób wyznał  „hot spoty”, czyli miejsca, w których spędzają oni czas, robią zakupi czy pracują. Tę mapę nałożył na mapy miast i wyznaczył lokalizację, w których powstawać mogą kolejny inteligentne oddziały.

Oddziały typu Smart funkcjonują już w krajach azjatyckich oraz w Stanach Zjednoczonych. Citi Handlowy jako pierwszy w Europie uruchomił taki oddział. Do końca roku ma powstać jeszcze jeden.

2013-09-20
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Who is who

Aleksandra Leszczyńska

Aleksandra Leszczyńska

Dyrektor komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy Grupy…

Małgorzata Morańska

Małgorzata Morańska

Małgorzata Morańska Rzecznik Prasowy, Prezes Zarządu Fundacji…

Kinga Wojciechowska-Rulka

Kinga Wojciechowska-Rulka

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Kinga…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców