PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćCiti HandlowyCiti Handlowy otworzył pilotażowy oddział Smart
Citi Handlowy

Citi Handlowy

Bank Handlowy w Warszawie SA -  bank komercyjny działający aktualnie pod marką Citi Handlowy. W skład grupy kapitałowej banku wchodzą takie podmioty jak: Dom Maklerski Banku Handlowego i Handlowy Leasing.

Citi Handlowy otworzył pilotażowy oddział Smart

Citi Handlowy 20.09.2013 (10:37)
Citi Handlowy

W Galerii Katowickiej Citi Handlowy powstała nowoczesna placówka Smart, która nie przypomina żadnej istniejącej w Polsce. Brak w niej tradycyjnych stanowisk kasjerskich i podziałów na część dla klientów i pracowników. Są za to wielkoformatowe ekrany dotykowe, ogromny ekran informacyjny i tablety oddane do użytku klientom. To pierwszy tego typu oddział nie tylko w Polsce, ale także w Europie.

„Przedefiniowujemy rolę oddziału. Zmieniamy punkt ciężkości z transakcyjnej na taką, która angażuje naszego klienta i odpowiada na jego potrzeby. Inteligentne oddziały mają być tam gdzie nasi klienci, m.in. w galeriach handlowych – mówi Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy – Tablety, ekrany dotykowe, wszystkie te nowinki technologiczne mają pomagać klientom w zapoznaniu się z ofertą i wybraniu produktu, który odpowie na ich potrzeby. Z drugiej strony ten oddział nowej generacji ma być miejscem, gdzie klient przyzwyczaja się do naszych mobilnych i internetowych rozwiązań. Dzięki temu wszystkie nasze aplikacje na telefon, iPad czy też nasza bankowość internetowa stają się potem przedłużeniem oddziału, dodaje.  

Doradcy skupieni na potrzebach klientów zachęcają do korzystania z mobilnych rozwiązań banku

Smart oddział zbudowany jest tak, by jak najlepiej identyfikować potrzeby klientów a potem konstruować dla nich zindywidualizowaną ofertę. Oddział nie służy już tylko do przeprowadzania operacji transakcyjnych. Teraz to także miejsce do rozmowy o produktach i ofertach. W oddziale Smart nie ma tradycyjnych stanowisk kasjerskich, czy też stref zarezerwowanych dla pracowników. Cały oddział został tak zaprojektowany, aby ułatwić i zachęcić klientów do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej i jednocześnie  budować z nim relacje. W oddziale można więc samodzielnie zlecić przelew, sprawdzić saldo, opłacić rachunki. Samodzielnie można też zaktualizować swoje dane osobowe, wypełnić wniosek o nowy produkt. To wszystko korzystając z nowoczesnych i intuicyjnych tabletów oraz ekranów dotykowych. Rolą doradcy jest natomiast skupienie się na precyzyjnym zidentyfikowaniu potrzeb bankowych klienta. Doradcy Smart oddziału mają wiedzę na temat każdego z oferowanych przez bank produktów. Dzięki temu zapoznają klienta z kompleksową ofertą i proponują odpowiadające jego oczekiwaniom rozwiązania.

 

Innowacyjna prezentacja oferty – zindywidualizowana oferta

Wielkoformatowy ekran informacyjny – w oddziale Smart tradycyjne materiały informacyjne dostępne są na nośnikach cyfrowych. Tuż przy wejściu do oddziału znajduje się – widoczny z ulicy – wielkoformatowy ekran, gdzie wyświetlane są aktualne promocje i informacje rynkowe, jak np. kursy walut, notowania giełdowe, filmy promocyjne czy informacje na temat pogody.

Ekrany dotykowe – w dalszej części oddziału klienci mogą skorzystać z ekranów dotykowych, na których znajdują się szczegółowe informacje o poszukiwanych produktach. Tutaj też mogą skalkulować ile będzie ich kosztował wybrany produkt czy też porównać ofertę kart kredytowych, by wybrać taką która najlepiej wpisze się w ich styl życia.

Stół z tabletami – w centrum open space znajduje się stół z tabletami. To tutaj klienci mogą z doradcami porozmawiać na temat swoich bankowych spraw. Tutaj też mogą zalogować się do bankowości internetowej, zrealizować przelew czy wydrukować wyciąg. Obraz na tabletach widoczny jest tylko dla dwóch osób – klienta i doradcy – siedzących przy stole. To także miejsce, gdzie klienci mogą sfinalizować swoją umowę z bankiem – wypełnić wniosek, dane osobowe i na końcu podpisać umowę.

Prywatne pokoje – na końcu oddziału klienci mają do swojej dyspozycji dwa tzw. „prywatne pokoje”, gdzie mogą porozmawiać o swoich poważniejszych sprawach bankowych np. inwestycjach. Tutaj też mogą skorzystać z video połączenia ze szczególnym ekspertem, np. doradcą inwestycyjnym. 

Smart oddziały – obecne tam gdzie obecni są klienci

Oddziały Smart mają być obecne tam, gdzie kluczowi dla banku klienci. To konsekwentna realizacja zapoczątkowanej jeszcze w 2010 r. obecności bank w miejscach aktywności strategicznych grup docelowych. Citi Handlowy przeprowadził badania zachowań swoich klientów. W ten sposób wyznał  „hot spoty”, czyli miejsca, w których spędzają oni czas, robią zakupi czy pracują. Tę mapę nałożył na mapy miast i wyznaczył lokalizację, w których powstawać mogą kolejny inteligentne oddziały.

Oddziały typu Smart funkcjonują już w krajach azjatyckich oraz w Stanach Zjednoczonych. Citi Handlowy jako pierwszy w Europie uruchomił taki oddział. Do końca roku ma powstać jeszcze jeden.

2013-09-20
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców