– Przyznane wyróżnienia są potwierdzeniem, że nasze pomysły i wprowadzane innowacje spotykają się z uznaniem – powiedziała Justyna Kwiek, dyrektor marketingu korporacyjnego Citi Handlowy. Od stycznia strona internetowa Banku wystartowała w nowej odsłonie, co jest pierwszym krokiem w planowanej przebudowie serwisu Citi Handlowy. Kolejnym etapem będzie odświeżenie serwisu dla klientów korporacyjnych.
Dzięki zmianom ułatwiono klientom dostęp do najważniejszych informacji. Na stronie głównej, w środkowej części, w boksach opisujących 3 grupy klientów tj. klienci indywidualni, CitiBusiness, klienci korporacyjni, dodano linki do poszczególnych produktów. Ponadto w górnym menu zainstalowano opcję logowania do systemu bankowości elektronicznej Citibank Online, podobnie jak to ma miejsce w serwisie dla klientów indywidualnych www.online.citibank.pl.
Layout strony głównej został ujednolicony z serwisem dla klientów indywidualnych i biznesowych, przez co uzyskaliśmy klarowną i spójną całość – dodaje Justyna Kwiek. Oprócz zmiany wyglądu strony odświeżyliśmy część dostępnych treści. Nowa szata graficzna oraz prostsza budowa czyni ją bardziej czytelną i łatwą w obsłudze.
Z myślą o klientach na stronie głównej dodano opcję Skróty, w której prezentowane są stałe sekcje np. kursy walut, kontakt oraz informacje o produktach dla biznesu. Jednocześnie zmodyfikowana została sekcja Okiem analityka, w której umieszczane są bieżące opracowania na temat sytuacji na rynkach finansowych – CitiDaily oraz analizy miesięczne – CitiMonthly. Dodatkowo w serwisie funkcjonują sekcje Zobacz także, zawierające linki do wybranych materiałów w innych miejscach strony internetowej np. raportów bieżących, raportów okresowych, aktualności, placówek.
Większość z istniejących zakładek: Relacje Inwestorskie, Aktualności, Biuro Prasowe czy Kontakt uległo przebudowie i odświeżeniu.