W tym tygodniu Citi Handlowy udostępnił swoim klientom nową wersję strony internetowej dla firm o rocznych obrotach powyżej 75 mln zł. Jest to konsekwencja działań z 2008 roku, gdy Citi Handlowy skoncentrował obsługę firm mikro, małych i średnich w ramach jednej platformy obsługi. Wprowadzone zmiany to kolejny etap przebudowy całego serwisu internetowego banku.
„W nowym serwisie postawiliśmy na bardziej intuicyjny podział oferty produktowej, oraz ułatwiliśmy nawigację. Ten układ odzwierciedla zmodyfikowaną w 2008 roku organizację obsługi sektora MSP.” – mówi Justyna Kwiek, Dyrektor Biura Marketingu Citi Handlowy. – Zależało nam, aby wygląd i układ strony był spójny z całością serwisu. Myślę, że wprowadzone zmiany ułatwią użytkownikom korzystanie z niego i pozwolą na szybsze dotarcie do interesującej oferty czy produktu.”
W przeciwieństwie do starego serwisu, gdzie było 16 sekcji, w jego nowej wersji znajdujemy sześć głównych zakładek: „Zarządzanie finansami”, „Finansowanie”, „Tresury”, „Obsługa handlu”, „Usługi powiernicze” oraz „Sektor publiczny”. W każdej pogrupowane zostały produkty z danej dziedziny – i tak np. w „Finansowaniu” umieszczono faktoring, a w zakładce „Zarządzanie finansami” mamy tak popularne produkty jak karty przedpłacone i mikrowpłaty. Dodatkowo na stronie wyodrębnione zostały sekcje Biura Unii Europejskiej oraz Handlowy Leasing i Domu Maklerskiego Banku Handlowego.
Całość nowej strony dla korporacji można zobaczyć pod adresem:
http://www.citibank.pl/poland/corporate/polish/index.htm
Źródło: Citi Handlowy