Citi Handlowy został sponsorem wyjątkowej płyty „CITI PIN Funk Essentials by Michael Moritz”.
Autorem tego muzycznego projektu jest bohater tegorocznej kampanii reklamowej Citi Handlowy – dziennikarz Radia PiN Michael Moritz. Na płycie znaleźć można esencję najlepszego funku. Wydawcą płyty jest Radio PIN oraz Sonic Records.
Michael Moritz jest twarzą tegorocznej kampanii reklamowej produktów Citi Handlowy, bo cenimy go za jego pasję i konsekwencję w realizowaniu swoich celów zawodowych. Dlatego między innymi zdecydowaliśmy się zostać sponsorem jego najnowszego projektu muzycznego. To brzmienia, które z całą pewnością spodobają się większości naszych klientów. Energetyczne rytmy, które doskonale wpisują się także w charakter naszej marki, tłumaczy Izabela Kochańska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej.
Płyta „CITI PIN Funk Essentials” to najnowszy projekt wydawnictwa muzycznego Radia PIN i jak podkreślają jej wydawcy „obowiązkowa pozycja tego lata”. Michael Moritz – autor płyty, prezenter Radia PiN i gospodarz audycji Midnight Funk Association – zgromadził na najnowszym krążku najbardziej energetyczne brzmienia muzyki funk. Na płycie znaleźć można takie klasyki lat 70tych jak choćby „I believe in Miracles” Jacksons Sisters, „All this Love that Im givin” Gwen McCreae, „I changed my mind” Quannum, czy „You cant hide from Yourself” Teddiego Pendergrassa.
Płyta Płyta „CITI PIN Funk Essentials” dostępna jest już w sprzedaży. Bank Citi Handlowy jest jedynym sponsorem płyty. Patronem medialnym projektu jest Polsat, wydawcą – Radio PIN oraz Sonic Records.
Źródło: Citi Handlowy