Citi Handlowy wzbogaca serwis bankowości internetowej o nowe funkcjonalności. Znaczące zmiany odczują przede wszystkim posiadacze Kart Kredytowych Citibank. Wraz z wprowadzonymi usprawnieniami do Citibank Online Karty Kredytowe zyskują szereg funkcjonalności, które wcześniej przypisane były jedynie do rachunków bankowych.
Klienci mają teraz możliwość wykonywania elektronicznych przelewów gotówki z rachunku karty kredytowej na dowolne konto w Citi Handlowy lub w innym banku. Uzyskują też dostęp do historii rachunku Karty Kredytowej oraz Konta Osobistego w formie elektronicznych wyciągów z ostatnich trzech lat. A do tego jeszcze – potwierdzenia przelewów w wersji PDF i funkcjonalną wyszukiwarkę odbiorców przelewów.
To ”pierwsza paczka” udoskonaleń, jakie planujemy w tym roku wdrożyć do systemu Citibank Online. Chcemy konsekwentnie utrzymywać dynamikę rozwoju systemu bankowości elektronicznej Citi Handlowy, zapewnia Damian Zozula, dyrektor Departamentu Usług Internetowych w Citi Handlowy.
Użytkownicy bankowości elektronicznej Citi Handlowy zyskali możliwość wykonywania przelewów gotówki z rachunku karty kredytowej na rzecz dowolnego odbiorcy. Wcześniej z Karty Kredytowej Citibank klienci mogli opłacić jedynie rachunki. Przelewy tego typu wymagały zdefiniowania odbiorcy i autoryzowania go w bankowości telefonicznej CitiPhone. Dzisiaj, klienci mogą z karty kredytowej Citibank przelać gotówkę na dowolny cel i rachunek. Bank wprowadził także możliwość doładowywania telefonu komórkowego bezpośrednio z rachunku karty kredytowej. Za elektroniczny przelew gotówki z karty kredytowej Citibank na rzecz dowolnego odbiorcy klienci zapłacą 3 proc. wartości przelewu, ale nie mniej niż 7 zł. Przelewy elektroniczne za rachunki, podobnie jak wcześniej, zwolnione są z opłat.
Bank udostępnił klientom także historię rachunku karty kredytowej i konta osobistego z ostatnich trzech lat w formie wyciągu elektronicznego. Jednocześnie, usprawniono system zarządzania listą odbiorców przelewów dokonanych zarówno z rachunku karty Kredytowej jak i konta. Nowa wyszukiwarka odbiorców pozwala szybko odnaleźć transakcje według jej typu (np. transakcja typu „Wyślij gotówkę”), nazwy lub nicku odbiorcy. Klienci od niedawna mają tez możliwość wydrukowania potwierdzania zrealizowanej transakcji z pliku PDF.
Więcej o zmianach w bankowości internetowej Citibank Online przeczytać można na www.online.citibank.p
Źródło: Citi Handlowy