W oddziałach Citi Handlowy ruszyła akcja „Zadbaj o finansową przyszłość”. Nową kampanią bank chce przekonać swoich klientów do rozważnego zaplanowania i zabezpieczenia przyszłości finansowej swojej i swoich bliskich.
Jak wynika z analiz Komisji Nadzoru Finansowego emerytura wypłacana z dwóch obowiązkowych filarów będzie o ponad połowę niższa od ostatniego miesięcznego wynagrodzenia brutto. Dotyczy to przede wszystkim świadczenia dla osób, które obecnie mają około 30 lat oraz tych, które zaczynają pracę, tłumaczy Iwona Brzozowska, szef pionu Zarządzania Produktami Detalicznymi i Usługami Maklerskimi. Tymczasem liczba osób oszczędzających na dodatkową emeryturę w dobrowolnym III filarze jest w Polsce bardzo niewielka. Dlatego, zdecydowaliśmy o rozpoczęciu specjalnej kampanii edukacyjnej skierowanej do klientów. Chcemy pomóc naszym klientom w planowaniu bezpiecznej przyszłości, dodaje.
Kampania „Zadbaj o finansową przyszłość” ruszyła 6 września 2010 roku i potrwa do końca tego roku. W oddziałach Citi Handlowy pojawią się plakaty oraz ulotki na temat różnych sposobów odkładania pieniędzy na przyszłość. Doradcy banku prowadzą z klientami rozmowy naświetlając im podstawowe zasady systemu emerytalnego oraz wypłaty przyszłej emerytury. Przedstawiają też klientom rozwiązania, które mogą im pomóc w gromadzeniu i pomnażaniu środków na realizację przyszłych celów. W oddziałach Citi Handlowy klienci mają również możliwość określenia swojego profilu inwestycyjnego, na podstawie którego doradcy Citi Handlowy przedstawiają odpowiednie produkty o charakterze ubezpieczeniowo-inwestycyjnym.
W bogatej ofercie Citi Handlowy klienci znajdą rozwiązania, które mogą pomóc w budowaniu kapitału na przyszłość. Paleta tych rozwiązań obejmuje produkty inwestycyjne, ubezpieczeniowe, ubezpieczeniowe z elementem oszczędnościowym, czy inwestycyjnym. Niektóre z nich pozwalają dodatkowo zabezpieczyć przyszłość finansową bliskich.
Plany Systematycznego Inwestowania czy też Indywidualne Konto Emerytalne to propozycje dla klientów, którzy swoją przyszłość chcą budować w oparciu o systematyczne inwestowanie niewielkich kwot. Klienci Citi Handlowy mogą także gromadzić kapitał korzystając z ubezpieczeń o charakterze oszczędnościowym lub inwestycyjnym. W ramach kampanii „Zadbaj o finansową przyszłość” bank przypomina i wyjaśnia zasady funkcjonowania takich rozwiązań jak Plan Wypłat „Orchidea” czy Plan Inwestycyjny Optimum. Produkty te pozwalają klientom, za pośrednictwem Ubezpieczeniowych Funduszy Kapitałowych, inwestować na światowych rynkach. Dodatkowo Plan Wypłat „Orchidea” zapewnia regularne, zabezpieczone przed wahaniami na rynkach finansowych wypłaty.
W ramach kampanii promowane są również rozwiązania, których celem jest połączenie oszczędzania z zabezpieczeniem przyszłości klienta i jego rodziny. Polisa na Dobry Początek czy Polisa na Dobre Życie, produkty o charakterze ubezpieczeniowym, pomagają zrealizować te cele dając przy tym gwarancję przyszłego świadczenia.
Szczegółowe informacje na temat produktów promowanych w ramach kampanii „Zadbaj o finansową przyszłość” znaleźć można na www.online.citibank.pl.
Źródło: Citi Handlowy