Ruszyła strona www.mojanatura.pl z ekologicznym konkursem na hasło promujące usługę wyciągu elektronicznego Citi Handlowy. Tym razem do internetowej zabawy, bank zaprasza klientów, którzy zrezygnowali z papierowej wersji wyciągu z Konta Osobistego i Karty Kredytowej na rzecz elektronicznego. Konkurs „Moja natura” potrwa do 18 czerwca 2010 roku.
Po sukcesie naszych internetowych projektów „Zabłyśnij na święta” oraz „Zamieszkaj i wygraj” ruszamy z zieloną stroną www.mojanatura.pl. Ten portal to rodzaj eko-zabawy. W atmosferze pół żartem, pół serio chcemy przekonać naszych klientów do korzystania z usługi wyciągu elektronicznego. W ten sposób wspólnie działamy na rzecz środowiska, tłumaczy Damian Zozula, Dyrektor Departamentu Usług Internetowych, Od kilku lat z sukcesem prowadzimy akcję „Więcej drzew dzięki Tobie”. Bank zobowiązał się, że w imieniu każdego klienta, który zrezygnuje z wyciągu papierowego na rzecz elektronicznego, posadzi jedno drzewo. Dotychczas, wspólnie z naszymi klientami udało nam się posadzić już 180 tyś. drzew!
Zabawę ze stroną mojanatura.pl klienci Citi Handlowy powinni rozpocząć od sprawdzenia czy posiadają już aktywną usługę wyciągu elektronicznego. Jeśli nie zrezygnowali jeszcze z papierowej korespondencji, będą mogli zrobić to szybko i wygodnie za pośrednictwem strony mojantura.pl.
Będąc już ekologicznym klientem Citi Handlowy, użytkownicy mojanatura.pl mogą następnie przystąpić do rozwiązywania specjalnego psychotestu. Odpowiadając na cztery proste pytania, klienci dowiedzą się jaka jest ich prawdziwa natura i jaki typ drzewa jest im najbliższy. Przypisane im drzewo klienci mogą nazwać, a następnie posadzić w wirtualnym lesie Citi Handlowy.
W kolejnym etapie zabawy na mojanatura.pl klienci mogą wziąć udział w konkursie na hasło promujące usługę wyciągu elektronicznego. Na autora najciekawszego hasła czeka nagroda pieniężna w wysokości 10 000 zł. Swoje propozycje haseł klienci mogą zgłaszać do 18 czerwca 2010 roku.
Regulamin konkursu „Moja natura” znaleźć można stronie na www.mojanatura.pl.
Serwis www.mojantura.pl na zlecenie Citi Handlowy przygotowała agencja Infinity Group.
Źródło: Citi Handlowy