Citi Mobile znalazł się w pierwszej trójce najlepszych banków mobilnych w Polsce. Bankowość mobilna Citi Handlowy zdobyła trzecie miejsce w kategorii „Najlepsza bankowość mobilna” w tegorocznym rankingu Newsweeka „Przyjazny bank”.
Ta nagroda to dla nas prawdziwe wyróżnienie. Udało nam się zdobyć jeden z najbardziej prestiżowych tytułów. To jednak także ogromne zobowiązanie, by obietnicę mobilnego banku z najwyższą jakością obsługi dotrzymać. I nie tylko odpowiadać na potrzeby naszych klientów, ale je wyprzedzać, powiedział Adam Grabarczyk, Dyrektor Zarządzający w Biurze Bankowości Mobilnej Citi Handlowy. Za tą nagrodą stoją setki, a nawet tysiące mobilnych entuzjastów. Zespół ekspertów bankowych, fanów Citi Mobile na FB, którzy od ponad roku tworzą z nami społeczność i testują, proponują wdrożenie nowych rozwiązań, dyskutują nad nowymi pomysłami. Bez nich, ich praktycznej wiedzy i fascynacji nowoczesnymi technologami nie mielibyśmy szans. I dlatego, mając świadomość jak wielu profesjonalistów i entuzjastów stoi za Citi Mobile nie ma wątpliwości, że w przyszłym roku sukces ten uda nam się powtórzyć.
Citi Handlowy był jednym z pierwszych banków na polskim rynku, który zdecydował się rozwijać bankowość mobilną. Na początku w wersji przeglądarkowej, tzw. „lajt”, dostępnej dla wszystkich telefonów komórkowych, potem wprowadzając zaawansowaną aplikację bankowości mobilnej na smartfony. W lutym 2011 roku Citi Handlowy jako pierwszy bank na polskim rynku z sukcesem wprowadził dla wszystkich swoich klientów detalicznych aplikację bankowości mobilnej na telefony z systemem operacyjnym Android. Aplikacja Citi Mobile dostępna jest także dla telefonów iPhone w oficjalnym sklepie firmy Apple.
Bank jest także prekursorem wykorzystania natywnych (wbudowanych) funkcji telefonu dla realizacji usług bankowych. Jako pierwszy na polskim rynku udostępnił klientom rozwiązanie szybkiej realizacji przelewu przez smartfon. Dostępna pod roboczym tytułem „B2T” usługa pozwala na przesłanie pieniędzy z konta jednego klienta Citi Handlowy na konto drugiego przez „stuknięcie się” telefonami.
Liczba unikalnych użytkowników Citi Mobile to dzisiaj już ponad 52 tysiące. Stale rośnie też liczba fanów aplikacji Citi Mobile w serwisie Facebook. We wrześniu przekroczyła ona pułap 12 tysięcy. Samą aplikację finansową Citi Mobile od lutego 2011 roku pobrano już ponad 19 000 razy.
Badania do dziewiątej edycji rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” zostały zrealizowane metodą badawczą Tajemniczego Klienta (Mystery Shopper). Za realizację rankingu Newsweeka, podobnie jak w roku ubiegłym, odpowiadała pracownia MillwardBrown SMG / KRC.
Wyniki rankingów ogłoszono oficjalnie 22 września 2010 roku, podczas Newsweek Forbes European Banking Congress w Warszawie.
Więcej informacji na temat bankowości mobilnej Citi Mobile można znaleźć na stronie www.citimobile.pl oraz na profilu Citi Mobile PL na Facebook i BLIP.
Źródło: Citi Handlowy